Komen eten (2024)

Wie heeft er gekeken naar de eerste aflevering?
Toen Erik met die Kidibul afkwam :rofl:
En dan die geur van dat worstensap.
Zelfs de aanwezigheid van James Cooke vond ik totaal niet irritant :oi22:

Maar dit moet toch aangedikt zijn, kan toch niet dat iemand zo onhandig is? En hoe kunt ge uw oven 10 jaar niet gebruiken, daar kunt ge toch altijd ne pizza of een opwarmmaaltijd in klaarmaken??

Wie heeft er gekeken naar de eerste aflevering?
Toen Erik met die Kidibul afkwam :rofl:
En dan die geur van dat worstensap.
Zelfs de aanwezigheid van James Cooke vond ik totaal niet irritant :oi22:

Maar dit moet toch aangedikt zijn, kan toch niet dat iemand zo onhandig is? En hoe kunt ge uw oven 10 jaar niet gebruiken, daar kunt ge toch altijd ne pizza of een opwarmmaaltijd in klaarmaken??
Langs de ene kant kan ik het bij Erik nog wel geloven, maar langs de andere kant blijft het TV. Dit is echt wel heel extreem onbeholpen.

Ik bedoel: ik herkende dingen van mezelf. Ik woon ook als alleenstaande op een apartement. Bij mij staat er ook wat blikjes drank, water, mayonaise, ketchup en hesp in de frigo. Eventueel ook nog een maatlijd van wat over was. Voor de rest heb ik wat basisproducten zoals meel, melk, eieren, rijst en spaghetti liggen. En dan haal ik eventueel na het werk een product bij dat ik wil gebruiken. Typisch een appartement voor vrijgezellen.

Maar wel leuke TV, alhoewel ik dat met de gewone man ook heel leuk vond vroeger.

Zielig en triestig voor een man van 50 jaar eerlijk gezegd. Er zijn er die op kot in Gent meer kunnen op hun 18 jaar. Zwanworstjes, serieus? Dat doen de pubers op de camping van Graspop of Werchter.

Ik weet dat zijn hele imago gebaseerd is op kneusje zijn, maar dit is er toch los over. Beschamend i.m.o. Aangedikt of niet.

P.S. moet ik mijn verwachtingen voor een van Vlaanderen's bekendste Vlamingen bijstellen, of is dat maar een bescheiden appartement voor iemand van zijn kaliber?

Het was aangedikt, je zag toch etensresten op de bodem van de oven.

Hij sprak ook wel over zijn maaltijden: prikfolie en opwarmen. Dat gaan niet enkel maaltijden in de microgolfoven zijn he. Ik vermoed dat hij dus wel al eens een pizza of lasagna in de oven gaat gezet hebben.

Of de oven werd nog door de vorige eigenaars zoveel jaren geleden gebruikt en hij heeft em nooit uitgekuist :oi22:

Ik weet dat zijn hele imago gebaseerd is op kneusje zijn, maar dit is er toch los over. Beschamend i.m.o. Aangedikt of niet.

P.S. moet ik mijn verwachtingen voor een van Vlaanderen's bekendste Vlamingen bijstellen, of is dat maar een bescheiden appartement voor iemand van zijn kaliber?

Niet iedere welstellende mens smijt met zijn geld of besteed het aan materialistische dingen.

Ik denk dat Erik wel met wat meer geld smijt om dingen te doen: filmpremières bijwonen, WK voetbal,...

Ik vond het leuke TV, aangedikt of niet, heb toch goed kunnen lachen.

Alles staat of valt met de BV’s die meedoen en deze week zitten ze er imo er boenk op.

Ook leuk om binnen te kijken in de woningen.

De reden dat hij daar woont is, denk ik, dat zijn zoon nog bij zijn moeder woont op het glv.

Het is wel een feit dat die enorm veel op restaurant zit, al meermaals tegengekomen in het Antwerpse tijdens een etentje, dikwijls alleen.

edit: zijn zoon is blijkbaar 25 ondertussen dus die is mss al het huis uit.

Niet iedere welstellende mens smijt met zijn geld of besteed het aan materialistische dingen.

Ik denk dat Erik wel met wat meer geld smijt om dingen te doen: filmpremières bijwonen, WK voetbal,...
Hij eet nooit thuis, dan spreken we over 30 dagen per maand op restaurant. Dat is toch al minstens 3K per maand weggesmeten geld. Soms eens minder dan €100, maar dat zal ook wel eens meer dan €100 zijn per dag. Al was het maar om een vrouw te trakteren zodat hij vrijgezel af is. Je kan ook 2x eten per dag dus mijn gok zal niet zo wild zijn.

Qua 'met je geld smijten' kan dat wel tellen. Aan materialistische dingen heb je tenminste nog iets de dag/maand/jaar nadien. De dag na een restaurant bezoek heb je opnieuw honger. Na 2 dagen restaurant ben ik dat al kotsbeu eerlijk gezegd. Hij mag het hebben eerlijk gezegd. Ik gun hem oprecht een goede vrouw waarmee hij de rust vindt, want dat is hij blijkbaar wel volledig kwijt.

Hij eet nooit thuis, dan spreken we over 30 dagen per maand op restaurant. Dat is toch al minstens 3K per maand weggesmeten geld. Soms eens minder dan €100, maar dat zal ook wel eens meer dan €100 zijn per dag. Al was het maar om een vrouw te trakteren zodat hij vrijgezel af is. Je kan ook 2x eten per dag trouwens.

Qua 'met je geld smijten' kan dat wel tellen.
Na 2 dagen restaurant ben ik dat al kotsbeu eerlijk gezegd.

Een kindermenu kost nooit geen 100 euro hoor :oi22:

Hij eet nooit thuis, dan spreken we over 30 dagen per maand op restaurant. Dat is toch al minstens 3K per maand weggesmeten geld. Soms eens minder dan €100, maar dat zal ook wel eens meer dan €100 zijn per dag. Al was het maar om een vrouw te trakteren zodat hij vrijgezel af is. Je kan ook 2x eten per dag dus mijn gok zal niet zo wild zijn.

Qua 'met je geld smijten' kan dat wel tellen. Aan materialistische dingen heb je tenminste nog iets de dag/maand/jaar nadien. De dag na een restaurant bezoek heb je opnieuw honger. Na 2 dagen restaurant ben ik dat al kotsbeu eerlijk gezegd. Hij mag het hebben eerlijk gezegd. Ik gun hem oprecht een goede vrouw waarmee hij de rust vindt, want dat is hij blijkbaar wel volledig kwijt.
Hij heeft het breed genoeg dus als hij daar zijn dagelijks geluk uit haalt ipv materialistische dingen, prima toch?

Restaurant na 2 dagen kotsbeu zijn, maar 't is nu niet dat boterhammen elke dag zo een feest is hé. Je moet toch eten.

Hij heeft het breed genoeg dus als hij daar zijn dagelijks geluk uit haalt ipv materialistische dingen, prima toch?

Restaurant na 2 dagen kotsbeu zijn, maar 't is nu niet dat boterhammen elke dag zo een feest is hé. Je moet toch eten.
Ik denk ook niet dat je elke dag restaurant beu bent als je, wat logisch zou zijn, gewoon elke dag een dagschotel/lunch eet. En je zal belange geen 100 euro per dag kwijt zijn. De dichtstbijzijnde bistro hier ben je 21.5 kwijt aan een lunch van soep, maaltijd, en koffie. Een andere bistro doet het aan 25 euro. Je kan 's ochtens een ontbijt nemen aan ca dezelfde prijs en 's avonds gewoon thuis een boterham en je bent de helft maar kwijt.

Mij interesseert materiaal juist niks. Ik ga dan liever op restaurant, doe een citytrip of ga een voetbalmatch meepikken in het buitenland. Nee, een dure auto, huis, kleren,... interesseren mij niks. Dat snap ik niet dat mensen dat zo interesseert.

Ik denk nu wel dat hij vooral daar woont omdat:
- zijn ex-vrouw dichtbij is (zeer nuttig, voor iemand die zo onhandig is, zeker omdat hij er nog een goede band mee heeft, ik zie die zijn was nog doen)
- zijn zoon dichtbij woont
- hij altijd nog even in de tuin kan als hij dat wil
- locatie Antwerpen

Hij zegt ook dat hij moeilijk afscheid kan nemen van zijn verleden, dus dat zal er ook wel veel mee te maken hebben. Hij zit daar niet echt omdat hij niet materialistisch is denk ik. Zijn vorig huis (daar beneden) zal wel groot en dik in orde zijn.

Mij interesseert materiaal juist niks. Ik ga dan liever op restaurant, doe een citytrip of ga een voetbalmatch meepikken in het buitenland. Nee, een dure auto, huis, kleren,... interesseren mij niks. Dat snap ik niet dat mensen dat zo interesseert.
Je kan ze ook beide hebben natuurlijk

Is hij al 60? De 2e aflevering bevestigde de man alleszins mijn mening dat vele pubers volwassener zijn dan Erik. Serieus, een beetje zagen over het feit dat hij .... en ... en ... en ... niet graag lust - maar wel cola (!) (hij had zelf ook cola mee)

Dat doet mij denken aan mijn kozijn van 9 jaar. Dat eten van Ella zag er echt ongelooflijk lekker uit. Net zoals Ella.

Is hij al 60? De 2e aflevering bevestigde de man alleszins mijn mening dat vele pubers volwassener zijn dan Erik. Serieus, een beetje zagen over het feit dat hij .... en ... en ... en ... niet graag lust - maar wel cola (!) (hij had zelf ook cola mee)

Dat doet mij denken aan mijn kozijn van 9 jaar. Dat eten van Ella zag er echt ongelooflijk lekker uit. Net zoals Ella.
Ella heeft een goddelijk lichaam.

En zelfs die pasta zag er goed uit. Ik ben nochtans ook geen liefhebben van brocolli, maar dit zou ik eten.

Het is niet daarom dat ik ze lekker vind. Eerder voor haar uitstraling en intelligentie. Neen ik geil niet op dames zoals Ex on the Beach, niet mijn type

Ondanks dat die wel een goddelijker lichaam hebben. Maar van zodra die praten is het om zeep en gaat de goesting weg. Vanavond Boeva, enorm benieuwd!

Als ik mij niet vergis kan de man wel genieten van een gastronomisch menu !

Het is niet daarom dat ik ze lekker vind. Eerder voor haar uitstraling en intelligentie. Neen ik geil niet op dames zoals Ex on the Beach, niet mijn type

Ondanks dat die wel een goddelijker lichaam hebben. Maar van zodra die praten is het om zeep en gaat de goesting weg. Vanavond Boeva, enorm benieuwd!

Als ik mij niet vergis kan de man wel genieten van een gastronomisch menu !
Ge vergist u zeker niet. In Welcome to the AA hebben ze het vaak over hun tripjes naar restaurants.

Ik vond het alvast top deze week. De commentaar was super nu Peter terug is.

"In Antwerpen, een deelgemeente van Borsbeek... " :rofl:

Al moet ik wel zeggen dat Erik van Looy er niet zo heel goed is uitgekomen. Zat er precies altijd bij als vijfde wiel, kon niks interessants vertellen, en eet is ne keer uw fucking bord leeg man, ge zijt geen 5 jaar meer.

Terug
Bovenaan