Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Joris?Dat is gewoon een kleuter, vermomd als volwassene.

zeker als ie ze dan nog eens wil uitleggen.En altijd die woordgrapjes, even leuk maar toch snel extreem vermoeiend.

Inderdaad, de otter met Parkinson nog extra moeten uitbeelden was niet per se nodig, ik denk dat de meesten onder ons het wel doorhadden. Of schat ik nu de gemiddelde Play-kijker te hoog in?zeker als ie ze dan nog eens wil uitleggen.![]()
Celine was nu ook wel zo, herinner ik me van haar aflevering. Die was als de dood dat Clara Cleymans ging smossen op haar zetel.Heb er maar delen van gezien, maar 'k zou toch nooit met zo iemand als Joris kunnen samenleven.
Absoluut knappe kerel en ik ben zelf ook wel iemand die alles graag opgeruimd enzo heeft. Maar bij hem zou'k continu het gevoel hebben dat'k moet opletten wat ik doe in huis. Lijkt me toch niet zo aangenaam.

Dan is't een ideaal koppelCeline was nu ook wel zo, herinner ik me van haar aflevering. Die was als de dood dat Clara Cleymans ging smossen op haar zetel.![]()

Hier en daar toch een beetje (of meer) 'geholpen'. Ik kan alleen maar die bovenlip zien als zij in beeld is... sorry, maar da's erover, niet goed gedaan.Die Inge Onsea kan toch ook wel een jaar of 10 liegen over haar leeftijd, is blijkbaar al 56, goed geconserveerd wel ...
Hier en daar toch een beetje (of meer) 'geholpen'. Ik kan alleen maar die bovenlip zien als zij in beeld is... sorry, maar da's erover, niet goed gedaan.

Ziet er maar een boerinneke uit, de arme sloor doet haar frituur in het weekend ook niet open.Het enige dat die met haar frituur zelfgemaakt had was het dessert en dat was duidelijk niet te vreten. Ook eerst uw zweet van uw voorhoofd vegen, dan uw handen afvegen aan een schort om vervolgens het ijs met de handen te boetseren. Yuk! In de aflevering met Ruben had ze ook al aangegeven zelf regelmatig graag een stinkertje te zijn.
Perfecte reclame voor een zaak!![]()

de arme sloor doet haar frituur in het weekend ook niet open.
Locatie in het centrum zonder parking hoeft geen probleem te zijn. Zeker in niet in een grootstad. De benenwagen of de fiets zijn daar veel meer de norm voor lokale mensen om lokale activiteiten te doen dan de wagen.Ik heb oprecht niets tegen haar, maar ik had wel gezien in haar passage van Komen Eten dat haar locatie slecht lijkt te zijn. Pal in het centrum zonder parking, dat is vragen om problemen voor een frituur. Enkel diegene die te voet kunnen komen, zullen dus langsgaan. Ze sprak over de slechte cijfers van haar voorganger en dat zal met haar niet veel beter zijn. Alhoewel ze vooral samenwerkt met flexi's (bestond nog niet bij voorganger) waardoor je serieus wat kosten kan besparen. Plus haar BV-schap zal ook wel wat extra centjes opbrengen. Ik vind dat wel een toffe vrouw trouwens
Dit zijn haar openingsuren, zondag dus wel open maar raar dat ze zaterdag sluit inderdaad
maandag 17:00–21:30
dinsdag 17:00–21:30
woensdag 17:00–21:30
donderdag 17:00–21:30
vrijdag 17:00–21:30
zaterdag Gesloten
zondag 17:00–21:30