Komen eten S22

Astrid laat de cream graag rechtstreeks in de mond spuiten:

fUIvsBS.png

Serieus kot van ons Astrid daar in 's Gravenwezel. Interieur is totaal niet mijn smaak maar het huis op zich en de locatie, jawadde...
Die moet dan precies toch een goede divorce settlement gehad hebben van den John want van een beetje modellenwerk in de jaren '00 en die ZEB-collecties ga je geen zo'n huis kopen...

Misschien ja, maar dan nog, wat denk je dat een nieuwbouw in 's Gravenwezel kost op die locatie, all-in?

Doe er maar een miljoen bij...

Nu ook niet overdrijven, tussen 1,5 en 2 miljoen zal wel prima zijn.

Voor 3 miljoen zit je al in totaal andere categorie in die regio

Weliswaar geen nieuwbouw met uitzondering van de laatste advertentie.

Maar goed, we wijken af.

Zeg nooit tegen iemand van 's Gravenwezel dat ie in Schilde woont 😆

Ben zeker dat ik er niet ver van af zit met mijn schatting maar idd. we wijken af.
Was niet echt de week met de leukste mensen tot nog toe...

Twee keer 5/10 - toch wel wat zuur van Guy…
Plus een uitspraak als ´er zouden beter geen honden zijn’?? Kan echt begrijpen dat je geen hondenliefhebber bent maar denk eens aan wat honden allemaal doen voor ons mensen: drugshonden, reddingshonden, honden die eenzame oudjes gezelschap houden enz . Als hij uitgenodigd wordt voor viva la feta ga ik niet kijken ☹️😉

Hij zou erg allergisch zijn voor honden en katten (en noten), zijn uitspraak was eerder in die richting dan ook.

Was dees week niet zo denderend vond ik. Waren op een bepaald moment ook echt uitgepraat en de irritatie was onderling duidelijk voelbaar ook met momenten.

Hij zou erg allergisch zijn voor honden en katten (en noten), zijn uitspraak was eerder in die richting dan ook.

Was dees week niet zo denderend vond ik. Waren op een bepaald moment ook echt uitgepraat en de irritatie was onderling duidelijk voelbaar ook met momenten.
Maar laat dan die kat op zijn schoot gewoon zitten.

Ik vond hem nogal 'klein' overkomen eerlijk gezegd.

Maar laat dan die kat op zijn schoot gewoon zitten.

Ik vond hem nogal 'klein' overkomen eerlijk gezegd.
Voor iemand die zo allergisch was had ik eigenlijk verwacht dat die sowieso last zou hebben in een ruimte waar huisdieren aanwezig waren. Tenzij die al iets op voorhand ingenomen had of toch alleen bij contact met huisdieren :unsure:

Een heel Grieks thema organiseren om in Viva La Feta te komen, was ook vrij dubieus vond ik :laugh:

Terug
Bovenaan