Late ontdekkingen in het leven?

Daarom dat ik mijn pasta apart bewaar (niet samen met de saus erop ) en zodoende kan je hem terug opwarmen met water op het fornuis (effe laten koken en de bacteriën zijn dood ) . ;)

Ik dacht jarenlang dat het duck tape was :unsure:
Beiden zijn ongeveer correct.

Beetje zoals “Negerinnentetten” eigenlijk Melocakes zijn.

“ The durable cloth-backed tape first appeared during World War II, when Johnson & Johnson developed an olive drab version as a handy way for American soldiers to waterproof their ammo cans.

According to the company, soldiers dubbed the product “duck tape” because it forced moisture to flee “like water off a duck’s back.”

Troops realized that the tape was good for more than just keeping their powder dry, and after the war, it caught on as an easy and effective way to seal, among other things, heating ducts.

Johnson & Johnson even began offering a silver version of the tape specifically for this purpose, giving rise to “duct tape.” ”

Mijn neven en nichten langs vaders kant hebben allemaal dezelfde familienaam.
Ik was letterlijk 23 jaar toen ik me afvroeg hoe dat zoiets in godsnaam kon.
Blijkbaar zijn 2 van mijn nonkels broers van elkaar en zijn die met 2 zussen (mijn tantes) getrouwd. Ik wist nooit dat mijn 2 nonkels ook broers waren. 🤦

Dat je gekookte pasta niet langer dan 2 dagen kan bewaren in de koelkast:

Weet ik nog niet zo lang, en kan de oorzaak zijn waarom ik eens serieus slecht geweest ben van mijn "koel" bewaarde pasta...
Er zijn al mensen gestorven door pasta overschot op te eten. Mijn ouders waarschuwde mij hier altijd voor, maar ik dacht dat da aan de saus of zo lag, maar is inderdaad de pasta zelf

Mega late ontdekking want ik wist niet dat het kon sneeuwen tijdens de lente.:unsure:
Voor degene die geen raam hebben of onder een steen leven, het sneeuwt. :unsure:

De Nutriscore is dus een relatieve score (in vergelijking met andere voedingsproducten in die categorie) in plaats van een absolute. Uw D-label koekjes kunnen dus wel degelijk gezonder zijn dan de A-label platte kaas bvb.

De Nutriscore is dus een relatieve score (in vergelijking met andere voedingsproducten in die categorie) in plaats van een absolute. Uw D-label koekjes kunnen dus wel degelijk gezonder zijn dan de A-label platte kaas bvb.
Ok, dit is wel nuttig want dat wist ik ook niet.

Dat uw ogen altijd uw neus zien maar dit gewoon negeren, maar elke keer ik daar aan denk dat het zo is dan blijk ik toch even focus erop te leggen waardoor ik mn neus zie.

Had het beter nooit geweten :unsure:

Leek mij nogal logisch :tongue: 30 x 90/100 of 30/100 x 90 of 1/100 x 30 x90. Maakt allemaal ni veel uit in welke volgorde het uitgewerkt wordt. Da's dat procent-teken dat het wat speciaal maakt wrs :D

Leek mij nogal logisch :tongue: 30 x 90/100 of 30/100 x 90 of 1/100 x 30 x90. Maakt allemaal ni veel uit in welke volgorde het uitgewerkt wordt. Da's dat procent-teken dat het wat speciaal maakt wrs :D

Ja uiteraard is het logisch. Vandaar stom dat ik het zo laat door had.
Maar wel handig bv. voor 80% van 75. Dan is 75% van 80 makkelijker. :D

Terug
Bovenaan