Skoebiedoe
Well-known member
Daarom dat ik mijn pasta apart bewaar (niet samen met de saus erop ) en zodoende kan je hem terug opwarmen met water op het fornuis (effe laten koken en de bacteriën zijn dood ) . 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een bekend duct tape merk is dan ook DuckIk dacht jarenlang dat het duck tape was![]()

Nu voel ik mij iets minder domEen bekend duct tape merk is dan ook Duck
![]()

Beiden zijn ongeveer correct.Ik dacht jarenlang dat het duck tape was![]()

Er zijn al mensen gestorven door pasta overschot op te eten. Mijn ouders waarschuwde mij hier altijd voor, maar ik dacht dat da aan de saus of zo lag, maar is inderdaad de pasta zelfDat je gekookte pasta niet langer dan 2 dagen kan bewaren in de koelkast:
![]()
Hoe lang kan je gekookte pasta nog veilig bewaren en opeten? | radio2
Een overschotje pasta kan handig zijn als lunch, maar je past toch best een beetje op.radio2.be
Weet ik nog niet zo lang, en kan de oorzaak zijn waarom ik eens serieus slecht geweest ben van mijn "koel" bewaarde pasta...
in diezelfde trant: rijst is ook heel gevaarlijkEr zijn al mensen gestorven door pasta overschot op te eten. Mijn ouders waarschuwde mij hier altijd voor, maar ik dacht dat da aan de saus of zo lag, maar is inderdaad de pasta zelf

Aan de zee nietMega late ontdekking want ik wist niet dat het kon sneeuwen tijdens de lente.
Voor degene die geen raam hebben of onder een steen leven, het sneeuwt.![]()

Ok, dit is wel nuttig want dat wist ik ook niet.![]()
Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie
Lees: er wijzigt eigenlijk niets aan de snelheid/traagheid, want zoveel sub 55ers die al aan de beurt zijn zijn er nu ook weer niet.www.beyondgaming.be
De Nutriscore is dus een relatieve score (in vergelijking met andere voedingsproducten in die categorie) in plaats van een absolute. Uw D-label koekjes kunnen dus wel degelijk gezonder zijn dan de A-label platte kaas bvb.

Merci.. Nu ga ik die stoornis ook hebben.Dat uw ogen altijd uw neus zien maar dit gewoon negeren, maar elke keer ik daar aan denk dat het zo is dan blijk ik toch even focus erop te leggen waardoor ik mn neus zie.
Had het beter nooit geweten![]()
Leek mij nogal logisch30 x 90/100 of 30/100 x 90 of 1/100 x 30 x90. Maakt allemaal ni veel uit in welke volgorde het uitgewerkt wordt. Da's dat procent-teken dat het wat speciaal maakt wrs
![]()