Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
I know. Maar verkeer zou wel eens drukker kunnen zijn met die stakingVoor alle duidelijkheid: ik kom met de auto![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know. Maar verkeer zou wel eens drukker kunnen zijn met die stakingVoor alle duidelijkheid: ik kom met de auto![]()
Doet mij wat denken aan de Méan affiches van vroeger... Mij wat warm maken met 1-2 namen en de rest vol gooien met black metal bands die mij niet boeien. Maar die vroegen €35 fzo dus dat had ik er voor over.Stevie prijs wel. 140 voor een combi
Wel een toffe affiche.
Stevie prijs wel. 140 voor een combi
Wel een toffe affiche.
Is het uur schema dan gekend? Wil wel weten wanneer Wyatt E en Pothamus spelen op zaterdag…Ja, voor mij hadden het gerust minder bands mogen zijn, ze overdrijven nogal met een programma van 2 keer 10-11 uur en dan nog veel bands die tegelijk spelen.
Is het uur schema dan gekend? Wil wel weten wanneer Wyatt E en Pothamus spelen op zaterdag…
Die organisator heeft het bij mij helemaal verkorven. Zelf hebben we moeten zagen om betaald te worden na een show die hij organiseerde, en we kennen een band die EEN JAAR achter hun geld moest zitten. Beetje schandalig als je weet dat praktisch elke andere organisator heel correct te werk gaat. Verder een zeer onaangenaam persoon om mee om te gaan, om shows te regelen e.d.Celeste intussen gecancelled (enfin, ze hebben zelf gecancelled). Backlash op FB is wel aanwezig - de whataboutismes vliegen in het rond hoewel ze als analogie wel tellen - kan je een band die in Israël toert niet op hetzelfde niveau zetten als een band die in Rusland toert (en wie weet binnenkort de VS?). Kerel dat ik ken is daar een hele discussie begonnen over Oekraïense grieten hosten. En blijkbaar was er op de vorige Samhain ook een soort lijst aanwezig met "verboden shirts" om mensen met een kwetsbare overtuiging een safe space te garanderen. Kom je daar toe met je Burzum t-shirt, dan geraakte je daar niet binnen.
Ze pronken maar wat ze willen met hun waarden maar ik vind het wat potsierlijk overkomen. Tijden zijn uiteraard veranderd: er is meer self-awareness maar ook meer polarisering. Tolerantieniveau is verschoven. Of die nu hand in hand gaan of dat die toevallig samen zijn opgekomen is een discussie die we hier misschien niet moeten voeren. Gelukkig zijn er nog organisatoren die zich daar weinig van aantrekken.
Ik ben de laatste jaren niet zo vaak meer naar concerten geweest, maar is een Burzum t-shirt niet meer hip dan of zo?
Wie is de organisator?Die organisator heeft het bij mij helemaal verkorven. Zelf hebben we moeten zagen om betaald te worden na een show die hij organiseerde, en we kennen een band die EEN JAAR achter hun geld moest zitten. Beetje schandalig als je weet dat praktisch elke andere organisator heel correct te werk gaat. Verder een zeer onaangenaam persoon om mee om te gaan, om shows te regelen e.d.
Dat hij nu met zo een backlash te maken heeft met zijn fameuze cancel culture attitude doet mij alleen maar plezier. Ik steun niks nog dat die organiseert, koekje van eigen deeg enzo.
En wie is Celeste?Wie is de organisator?
Een Franse band die de keuze gemaakt heeft om toch door Rusland te touren omdat niet elke Russische fan de dupe moet zijn van hun klote regime. Over die keuze kun je effectief discussiëren en vanuit pr standpunt is het moeilijk om dat slim te noemen, maar om daarom een band op je festival te cancelen, dat is voor mij een brug te ver.En wie is Celeste?
Have no fear, guys. Jullie kunnen allemaal nog genieten van Celeste op Rock Werchter dit jaar!
Elke keer wanneer ik 'death metal' zie staan in een artikel van een publicatie dat geen music rag is, betwijfel ik dat het effectief om death metal gaat.ik was onlangs nog dit artikel tegengekomen: https://www.itv.com/news/granada/20...-death-metal-band-by-same-name-gig-by-mistake
Hoe groot was die pit ook?Hoe goed was Knocked Loose![]()
Bijna de hele zaal!Hoe groot was die pit ook?

Klopt.Een Franse band die de keuze gemaakt heeft om toch door Rusland te touren omdat niet elke Russische fan de dupe moet zijn van hun klote regime. Over die keuze kun je effectief discussiëren en vanuit pr standpunt is het moeilijk om dat slim te noemen, maar om daarom een band op je festival te cancelen, dat is voor mij een brug te ver.
Werchter: SlopeLambrini Girls dit weekend was ook echt heerlijk. In het cafeetje boven de foyer van AB: non-stop moshpit, goede interactie, getting real mbt politiek en seksueel geweld, pyramide bouwen met mensen uit het publiek. Ik vraag me af wat het gaat geven op Rock Werchter, ik vermoed dat ze op de Slope stage zullen spelen? Als dat podium zoals vorig jaar staat, zie ik het nog echt werken. En dan in december in de AB, vermoedelijk zullen ze dan in de grote zaal spelen? Maar kunnen ze het cunty houden in grotere venues? We zullen zien.