Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was voor mij een zeer aangename verrassing, maar ik kende ze nog niet dus heb ook niks om mee te vergelijken.Hoe was Minami Deutsch? Die hebben me destijds weggeblazen op Desertfest in Trix.

Agreed!In tegenstelling tot meneer Cerulean vond ik dat het live wel nog erg goed tot zijn recht kwam, eigenlijk zelfs beter als ik verwacht had.
Kan je geen fotopas regelen voor BeyondGaming?En schaamteloze zelfpromotie voor nog een AB-show
PRICEDUIFKES + Dad Magic + Spitshakes
Wie 6 juni nog niets te doen heeft (en zin heeft uiteraard)

Nog aan het genieten van wiegedoodWie op Les Nuits in de botanique vandaag?
Elder alvast niet slecht!

LLNN en Zeal & Ardor favoriet hier!Nog aan het genieten van wiegedood
Alles was top vnv!

Ik zo meteen nog met de auto naar Brugge. Slechts 1 dag.LLNN en Zeal & Ardor favoriet hier!
Wiegedood wel minder mijn ding, maar ik moest ook door want ja, treinen.
Morgen dag 2 met slift![]()
Ik had wel graag Elder gezien, maar ze spelen ook in het voorprogramma van All Them Witches dit najaar, een affiche die mij vele malen meer aanstaat dan iets met Zeal & Ardor bovenaan. Echt niet mijn ding.Wie op Les Nuits in de botanique vandaag?
Elder alvast niet slecht!
In het uurschema stonden ze wel redelijk vroeg.Ik had wel graag Elder gezien, maar ze spelen ook in het voorprogramma van All Them Witches dit najaar, een affiche die mij vele malen meer aanstaat dan iets met Zeal & Ardor bovenaan. Echt niet mijn ding.
Vanavond ben ik wel van de partij. Ik kijk vooral uit naar Peuk en uiteraard Osees. Slift is de max, maar heb ze al 2x gezien in het afgelopen jaar ofzo en ik zou graag op een deftig uur een trein terug nemen. Grote kans dat ik hun show oversla, of in ieder geval niet helemaal uitzit.

Tickets zijn binnen!Maruja - Botanique - 19/11
Vorige keer in de Witloof Bar was ik er te laat bij voor tickets. Sowieso dat ik voor deze herkansing ga na alle lovende berichten hier.
Peuk helaas gemist omdat ik moest werken. De andere bands daartussen waren wel, euh, minder mijn dingIk had wel graag Elder gezien, maar ze spelen ook in het voorprogramma van All Them Witches dit najaar, een affiche die mij vele malen meer aanstaat dan iets met Zeal & Ardor bovenaan. Echt niet mijn ding.
Vanavond ben ik wel van de partij. Ik kijk vooral uit naar Peuk en uiteraard Osees. Slift is de max, maar heb ze al 2x gezien in het afgelopen jaar ofzo en ik zou graag op een deftig uur een trein terug nemen. Grote kans dat ik hun show oversla, of in ieder geval niet helemaal uitzit.