Optreden van het jaar.Wie zie ik op Deafheaven vanavond?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Optreden van het jaar.Wie zie ik op Deafheaven vanavond?

Ze waren inderdaad zeer sterk. Heel strak intens maar toch met die dromerigheid van Shoegaze. Komt ook wel hoog in mijn lijstOptreden van het jaar.![]()
Inderdaad, heel strak optreden. Als je fan bent van hun laatste album, kreeg je zeker waar voor je geld amai. K hoopte stiekem op violet van Roads to Judah, maar kunnen zeker niet klagen. Ook wel kudos om niet terug te vallen op te veel sunbather-nummersOptreden van het jaar.![]()
Was heel goed idd. Portrayal of guilt kende ik niet maar dat optreden vloog ook voorbij.Optreden van het jaar.![]()
M'n broer had tickets voor ons beiden gekocht, geen zin om te gaan en zonder boe of ba de tickets vorige week verkocht. Blijkbaar had hij ook op de laatste knip een e-mail ontvangen omtrent de reeds geboekte staanplaatsen. Omwille van een wijziging in de productie gingen we plaatsen 'na de tribune' ofzo krijgen, maar beloofden nog steeds goede plaatsen.Gisteren Electric Callboy in de Lotto Arena.
Die band is toch wel echt gemaakt voor zulke arena's eerlijk gezegd. Toffe productie, hoop afwisseling. Was toch weeral dikke fun.
Blijft toch dé band die ik elk jaar opnieuw live kan zien maar op cd nooit zal opzetten.
Ik kan hier wel volledig mee akkoord gaan. eerste half uur was er wat inkomen, maar de intensiteit zat wel al vanaf de eerste noot hoog. Daarna was het echt nog een uur genieten.Maruja - Botanique
Een uur lang genieten.
Eerste halfuur was ik wat minder mee. Die rechttoe rechtaan nummers pakken live toch een pak minder (al vond ik die eerste 30 minuten de geluidsmix ook veel minder precies).
Geef mij maar de langer uitgesponnen, zorgvuldiger opbouwende Maruja.
The Invisible Man was puur kippenvel. Look Down on Us van de nieuwe plaat kwam ook heel sterk binnen, net zoals de afsluiter.
Topband. Waarschijnlijk laatste keer dat ze in de Botanique passen.

En BRUIT naar Wintercircus op 28/05. Niet twijfelen!GY!BE in de Trix, 11 april 2026!