Mr.Anderson
Well-known member
Gezien op de Lokerse Feesten 2 jaar geleden. 't Was de moeite!Tickets (staanplaatsen) gekocht voor Korn in de Ziggo Dome op 8 november.
ARE YOU READYYYYYY?????
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien op de Lokerse Feesten 2 jaar geleden. 't Was de moeite!Tickets (staanplaatsen) gekocht voor Korn in de Ziggo Dome op 8 november.
ARE YOU READYYYYYY?????
Fotootjes online!Gaerea live zeer goed. Timetable kon misschien wel beter: die video zou op papier een half uur duren maar was in realiteit maar 10 minuten, veel volk nog niet terug.
Cool ook hoe de 2 sets verschilden: Loss integraal was best cool ook al had je door dat nog niet iedereen de nummers kende. Tweede set dan weer heerlijk strak en agressief
dag ervoor, 14 mei, speelt Smote ook in de Trix, met Use Knife.Wilde hier vooral meegeven dat ik zag dat Smote op 15 mei daar ook optreedt. Ik geloof dat hier wel wat positiviteit was over dat laatste album. En tickets zijn precies maar €15.
Zelf kan ik die dag niet helaas.
idem hier. Eens ge op die bestel-pagina waart kon ge refreshen en af en toe kon ge nog een ticket kopen. Mijn vriendin is het nog gelukt om 1 ticket te pakken te krijgen, dat heeft ze aan mij gedoneerd en dat heeft niks te maken met de emotionele druk die ze voelde door de pagina's lange droevige smiley en 10x GODVERDOMME die ik stuurde toen het langs mijne kant niet lukte.Tevergeefs tickets voor Angine De Poitrine in Trix proberen te fixen. 11u: 503 error, 2 minuten later kwam em er door. In queue met 400 man voor me. Tegen dat het aan mij was: sold out.
Exact hetzelfde. Ben echt een beetje pissed.Tevergeefs tickets voor Angine De Poitrine in Trix proberen te fixen. 11u: 503 error, 2 minuten later kwam em er door. In queue met 400 man voor me. Tegen dat het aan mij was: sold out.
Waarom is er ooit hype? Omdat om de zo veel tijd een bepaalde artiest er in slaagt om een snaar te bespelen door een combinatie van muziek, marketing, kostuums (in dit geval zeker wel) en gewoon stom toeval he. Die KEXP sessie is wel stevig viraal gegaan, is ook gewoon onmogelijk om er gewoon voorbij te scrollen als het op uw feed passeert.Waarom is die hype er eigenlijk?
Jack White ook op halfuur uitverkocht, toch blij dat ik die presale code had
Agreed. Zijn nieuwe album, Raw Fun, is ook weer erg goed. Een nummer als The Hunger is live ongetwijfeld een bommetje.Gisteren op het onverwachtse eens afgezakt naar de Kreun in Kortrijk voor Admiral Freebee.
Heb hem eigenlijk al jaren niet meer echt gevolgd, maar wat een klasbak. Prachtig optreden en schrok ervan hoeveel nummers ik herkende. Speelde een kleine 2u maar het vloog voorbij, mooie mix van hardere en zachtere nummers ook.
Eigenlijk is het ergens spijtig dat hij wat beperkt is tot het Belgisch circuit. Moest die geboren zijn in de VS of UK, was die met hetzelfde oeuvre vele malen groter geweest.
Hier ook tickets voor Korn maar dan in Ierland.Tickets (staanplaatsen) gekocht voor Korn in de Ziggo Dome op 8 november.
ARE YOU READYYYYYY?????
Goh goedkoop is het zeker niet maar ik vond dat nu precies nog meevallen, 85€ voor staanplaatsen en Architect als voorprogramma. Er zijn al zottere prijzen gevraagd de laatste tijd.Hier ook tickets voor Korn maar dan in Ierland.
Puur voor de nostalgie is het wel wat duur maar afin, we leven maar 1 keer zekers
Verder nog The Kooks deze zomer.
En mijn vrouw die wou naar Olivia Dean aangezien die hier in het park aan ons deur gaat spelen.
Hier was het 100eu maar inderdaad met Architects erbij valt dat goed mee.Goh goedkoop is het zeker niet maar ik vond dat nu precies nog meevallen, 85€ voor staanplaatsen en Architect als voorprogramma. Er zijn al zottere prijzen gevraagd de laatste tijd.