Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai ik had de affiche eigenlijk nog niet bekeken, dikke namen!Zaterdagticket voor Le Guess Who is in de pocket, wat een gestoorde namen komen daar toch weer eigenlijk.
Ik ben nog aan het twijfelen. Veel vrienden die in besparingsmodus zitten en dus matigen qua optredens.Tickets voor Electric Callboy in de Lotto Arena in Antwerpen, maart 2023.
Is dat eigenlijk de moeite daar?
Wordt er gemosht en gecrowdsurft binnen? Alle optredens 'binnen' waren tot nu, buiten Metallica, geen metal.
Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit!
Geen idee, harde ondergrond (vloer)?Ik ben nog aan het twijfelen. Veel vrienden die in besparingsmodus zitten en dus matigen qua optredens.
Ik heb denk ik ook nog geen metal optreden gezien in Lotto. Maar waarom zou dat niet het geval zijn?
In te grijpen, ok. Maar wat als je tot vooraan over de hekkens gaat? Steken ze u er dan terug in via de zijkant?normaal is er een poortje voorzien om eventueel in te grijpen als het nodig zou zijn.
Achteraan terug aanschuiven, voorsteken mag nietIn te grijpen, ok. Maar wat als je tot vooraan over de hekkens gaat? Steken ze u er dan terug in via de zijkant?
Ok. 't Zal nie rap duren tegen dat ik weer bij mijn mensen sta.Achteraan terug aanschuiven, voorsteken mag niet![]()
Strak plan! Thx!Ene tip als ge crowdsurft,vooraleer ge opgelicht wordt neem referentiepunten vanwaar ge vertrekt,dan vind je uw vrienden sneller terug.
Als ge vooraan komt,ga je gewoon terug het volk in via dat poortje en kan je gewoon terug uw weg banen tussen het volk naar uw compagnie.
Strak plan! Thx!
Sowieso word ik opgelicht, wanneer ik de prijs van een pint zal zien.
WTF? 3,8 euro. Dat is meer dan op een festival (3,3 euro op PKP bijvoorbeeld).In het Sportpaleis/Lotto Arena sinds 1 september alleszins 3,8 euro. Just saying, kwestie dat ge dus mentaal al een beetje voorbereid zijt....
WTF? 3,8 euro. Dat is meer dan op een festival (3,3 euro op PKP bijvoorbeeld).
Dat wordt inpilsen onderweg en in de cafés die ver verwijderd liggen van de Lotto Arena.
Miljaarde toch.
Ah, 't zijn 33'ers. Als ik dan snel omreken zou een 33'er op PKP 4,3 euro kosten.Een jaar geleden was het sowieso al 3,5 euro, en dat werd onlangs blijkbaar verhoogd naar 3,8 euro stond onlangs in een artikel over besparingen in de evenementensector. Men sluit trouwens ook niet uit dat in januari de prijzen opniéuw verhoogd zullen worden.
Enige "verzachtende" omstandigheid is wel dat om pinten van 33cl gaat ipv 25cl zoals op de meeste festivals.
Tegenover het Sportpaleis hebt ge wel btw nog altijd een ouderwetse kroeg liggen waar de prijzen volgens mij wel nog acceptabel zijn en waar ge ook wel wat straffer bier zult kunnen krijgen.