Live muziek & optredens

Placebo gisteren in het sportpaleis. Wat blijft dit toch een goeie liveband die toch altijd iets steviger is qua sound live. Iets teveel nieuwe nummers die niet allemaal even goed zijn maar de 2 covers die ze speelden waren top.

Placebo gisteren in het sportpaleis. Wat blijft dit toch een goeie liveband die toch altijd iets steviger is qua sound live. Iets teveel nieuwe nummers die niet allemaal even goed zijn maar de 2 covers die ze speelden waren top.

Hun eerste 4 albums vond ik geweldig, Meds kon er zeker ook nog mee door. Battle Of The Sun begon het een beetje te minderen voor mij.

Het is jaren geleden dat ik ze nog live gezien heb maar rond de Millenium wissel waren ze altijd top.

Hun eerste 4 albums vond ik geweldig, Meds kon er zeker ook nog mee door. Battle Of The Sun begon het een beetje te minderen voor mij.

Het is jaren geleden dat ik ze nog live gezien heb maar rond de Millenium wissel waren ze altijd top.
Voor de interactie met Molko moet je het wel niet doen want die zegt geen woord tegen het publiek. Maar op zich stoort mij dat niet.

Is er in de buurt van Paleis 12 een goede spot om gratis parking te vinden? Ik ga er vanavond alleen naartoe en 10 euro om parking alleen te betalen vind ik wat veel.

Gisteren yeule voor de 2e keer live gezien! Live is die enorm gegroeid wel, al was het ook al super vorig jaar, maar het is een heel andere performance. Qua liedjes kende ik de meeste liedjes: Pixel Affection, Poison Arrow, Eva, Friendly Machine, Too Dead Inside, Bites on my Neck, Don't Be So Hard on your Own Beauty, Mandy, I Heart You, Electric (denk ik) en dan nog 3 dat ik niet kende, waarvan 1 voorafgegaan werd door "this is a new song". Men weet ook wel hoe men een zaal moet meetrekken.

Bites on my Neck live is niet normaal eigenlijk.

ah fuck helemaal vergeten

hoe was het?

We waren met 6 man, allemaal zotte Cudi fans.
Het was best wel intens. We hadden allemaal op voorhand onze favoriete song gezegd en guess what, hij heeft ze gewoon alle 6 gebracht. Dat waren telkens wel zotte momenten.

Vrij sobere show qua lichteffecten. Was ook niet uitverkocht dus de zaal was niet stampensvol. Sfeer wel dik in orde ;)

Nog steeds aan 't nagenieten van Le Guess Who hier. Zaterdag geweest, wat een heerlijke plek is die Tivoli toch. Sommige optredens wel aanschuiven om binnen te geraken, maar gelukkig wel alles kunnen zien wat we wilden zien. Goat en Billy Woods waren de uitschieters!

Nog steeds aan 't nagenieten van Le Guess Who hier. Zaterdag geweest, wat een heerlijke plek is die Tivoli toch. Sommige optredens wel aanschuiven om binnen te geraken, maar gelukkig wel alles kunnen zien wat we wilden zien. Goat en Billy Woods waren de uitschieters!
Ik heb al een early bird voor volgend jaar gekocht. :unsure:

IMG20221121204032.jpg

Net The Hu bezig gezien. Echt wel de moeite om ze live te zien.

Stereolab in de Trix. :love:

Trees Speak vorige week was ook de moeite trouwens. Precies een moderne Amon Duül II live. :drool:

En donderdag Little Simz. :unsure:

...

Net The Hu bezig gezien. Echt wel de moeite om ze live te zien.

Vond ik ook, zeker de moeite!

Dat voorprogramma daarentegen paste totaal niet en vond ik helemaal niets aan. Nu ja, als de bandleden gelijk konijnen over het podium huppelen, weet ik al dat het mijn ding niet zal zijn 😋

Terug
Bovenaan