Live muziek & optredens

De weide van Werchter is nu eenmaal erg geschikt voor festivals, maar alles er rond is een kloterij van kleine straatjes en woonwijken en farmland waar je geen 60 k mensen vlot heen en terug naar brengt. Files en Werchter gaan gewoon altijd hand in hand. Hell, ik moest vorig keer iemand met een fysieke beperking afzetten en heb 5 uur over 6 km gedaan. Good times.

Tgoh die mobiliteitschaos is niet persé nieuw hoor. Ik ben 16 jaar geleden naar de Rolling Stones gaan kijken op de wei van Werchter, had de dag nadien mondeling examen Nederlands en we waren om 5u 's morgens thuis. :unsure:
Ik hoorde dat er wachttijden gisteren waren van 3u voor de pendelbussen.

Jaren geleden hadden ze toch ook al 60K bezoekers voor dagevents en ook al was het toen ook lang aanschuiven voor de bussen, het was zeker geen 3u.

Steeds meer en meer een organisatie die uit is op winst en probeert te besparen op essentiële zaken, zoals een vlottere doorstroming van de bussen.

Ik las dat er 35 bussen in omloop waren.
Ook al rijden die alle 35 na elkaar (wat natuurlijk niet is), dan nog gaan die geen file op hun eigen veroorzaken. Dus waarom worden bijvoorbeeld niet meer bussen ingezet, desnoods ingehuurd bij privé-firma's?
Maar dat kost dan natuurlijk wel weer ...

Weet er iemand of een Werchter Combi Parking ticket effectief voor elke dag geldig is? Als in: ik ga elke dag op en af rijden.

Maar ik zie ook: "Elk parkingticket is slechts eenmaal geldig"

En nu zei iemand tegen mij dat het ticket compleet vervalt van zodra je af de parking rijdt, idem met de combi tickets. Dat lijkt me heel vreemd om een zo een ticket dan combi te noemen? Want Wat is het verschil met heel het weekend op dezelfde parking te staan of elke dag op en af te rijden?
Bij PKP is dat ook zo. Combi parking ticket is een aparte parking omdat de wagens daar 3 dagen blijven staan. Er staat daar ook minder personeel bij.
De dagparkings staan er meer medewerkers bij en rijden mensen op en af.

Vorig jaar heel het weekend PKP en telkens op en af gereden naar onze B&B. Wij moesten telkens een dagticket kopen en op de dagparkings staan. Eens eraf moet je een nieuw ticket kopen.

Bij PKP is dat ook zo. Combi parking ticket is een aparte parking omdat de wagens daar 3 dagen blijven staan. Er staat daar ook minder personeel bij.
De dagparkings staan er meer medewerkers bij en rijden mensen op en af.

Vorig jaar heel het weekend PKP en telkens op en af gereden naar onze B&B. Wij moesten telkens een dagticket kopen en op de dagparkings staan. Eens eraf moet je een nieuw ticket kopen.
Dan is dat veranderd t.o.v. vroeger? Ik reed vroeger de parking op en af om naar de Carrefour in Hasselt te rijden en kreeg dan gewoon een papier mee dat ik terug de parking op mocht.

Op Graspop is het ook elke keer een parkingticket kopen als je er af rijdt.

Dan is dat veranderd t.o.v. vroeger? Ik reed vroeger de parking op en af om naar de Carrefour in Hasselt te rijden en kreeg dan gewoon een papier mee dat ik terug de parking op mocht.

Op Graspop is het ook elke keer een parkingticket kopen als je er af rijdt.
Geen idee hoe het vroeger was. Maar op bijvoorbeeld Tomorrowland kon ik inderdaad ook altijd op en af.

PKP vorig jaar sowieso niet. Ben ik zeker. Er moest dagelijks een nieuwe dagparking ticket aangekocht worden.

Binnen 2 dagen Os Mutantes in Oostende met de vriend! (Dankzij @Kid_C zijn bericht hierover een paar maanden geleden, anders had ik het nooit geweten.)
Als migraine er geen stokje voor gaat steken tenminste... Het is nog een beetje onder voorbehoud.

(Hallo trouwens. Daarstraks mijn account opnieuw aangemaakt. :unsure: )

Iemand hier die weet hoe het zit met de parkeersituatie aan de Trix? Het is blijkbaar Sinksenfoor en morgen ga ik naar Death Grips. Is die 2 euro parking beschikbaar?

Binnen 2 dagen Os Mutantes in Oostende met de vriend! (Dankzij @Kid_C zijn bericht hierover een paar maanden geleden, anders had ik het nooit geweten.)
Als migraine er geen stokje voor gaat steken tenminste... Het is nog een beetje onder voorbehoud.

(Hallo trouwens. Daarstraks mijn account opnieuw aangemaakt. :unsure: )
Een paar uur geleden poste ik dit nog.
Ineens mail dat het concert geannuleerd is wegens medische redenen.

:headshake:

Is Noel Gallagher goed live? Liam vorig jaar gezien en dat was dik in orde.
Ik heb Noel & High flying birds een paar keer live gezien op Werchter.
Ben zelf geen Oasis-fan, maar ik vind Noel live zeer aangenaam en muzikaal.

Liam nog nooit live gezien, maar mijn gevoel is dat Liam meer rechtoe rechtaan is en minder 'subtiel'...

Iemand hier die weet hoe het zit met de parkeersituatie aan de Trix? Het is blijkbaar Sinksenfoor en morgen ga ik naar Death Grips. Is die 2 euro parking beschikbaar?
Zondag naar The Melvins geweest en de fiets gepakt voor alle zekerheid. Ne maat van mij was met de auto en die zei dat em vlot parking had gevonden. Jammer genoeg weet ik ni juist waar. Zal em eens Whatsappen en als ik tijdig antwoord krijg, dan laat het wel weten.

Het optreden zelf was een bommetje! Ik vond ze een paar jaar terug op Desertfest nog een tikje beter. Al kan het ook wel aan de veel te warme zaal gelegen hebben. Klein stukje van Ronker meegepikt achter, dat klonk ook zeker niet slecht. Maar niet zo goed om me nog binnen te houden :)

Ik heb Noel & High flying birds een paar keer live gezien op Werchter.
Ben zelf geen Oasis-fan, maar ik vind Noel live zeer aangenaam en muzikaal.

Liam nog nooit live gezien, maar mijn gevoel is dat Liam meer rechtoe rechtaan is en minder 'subtiel'...
Ben op de een of andere manier niet of weinig naar festivals/concert geweest.
Ben nu volle bak aan 't inhalen en vorig jaar echt genoten van Liam z'n présence op Hear Hear.
Was dik 30 graden en zat die daar met z'n parka aan :rofl:, maar kom dat maakt deel uit van Oasis-act.

Vocaal ben ik ook iets meer fan van z'n stemgeluid, maar Noel is idd de beste song-writer.

aan het twijfelen of ik met de auto zal gaan of met de trein...maar laatste trein is al om 22:37 dus zou redelijk wat missen dus ik volg @Creeping Death, moest ge antwoord krijgen... :-)

Terug
Bovenaan