Live muziek & optredens

Beste Slift optreden dat ik al gezien heb. Population II wel leuk maar hun set deed me niet veel. Als ze voor mij onbekend waren, had ik ze waarschijnlijk ook niet verder opgezocht. Jammer dat hun eerste album niet te koop was aan de merch, vind die beter dan hun nieuwe.
Slift was zeer sterk inderdaad!
Ik vond Population II nog wel best interessant, er zaten zeker wel leuke stukken in, dus ik ga het nog wel eens verder opzoeken.

Ik zou wel heel graag Anna Von Hausswolff nog eens willen zien, maar ik denk dat de rest wat te vreemd/experimenteel voor mij gaat zijn :unsure:

- Vulvodynia: zeker geen slechte opener, wat teveel pig squeals naar mijn smaak maar voor de rest best OK; voor Zuid-Afrikanen kwamen ze wel erg Amerikaans over qua manier van doen :p
- Revocation: absoluut niet mijn ding; ik vond de backing vocals dan nog meer overtuigend dan de hoofdzanger
- Shadow Of Intent: indrukwekkend, stevig, serieus stembereik dat de zanger ook live prima aankan!
- Cattle Decapitation: de drummer, gistaristen en bassist waren beestig goed; qua zang niet altijd even sterk als op CD maar de highs waren vaak wel sterk, ik had de indruk dat vooral de lage stukken wat minder waren. Alles samen blij dat ik ze gezien heb.

Elk land heeft zo zijn rednecks, als dat I’d wat je bedoelt

Haha nee, gelukkig niet op die manier.
Meer hoe de interactie met het publiek was ("how the fuck y'all doin") en vooral de zanger die zo uit een rap groep kon komen qua looks: laaghangende baggy pants, zwart, dreadlocks, oversized New York t-shirt

Straks Nell' Ora Blu van Uncle Acid live in Eindhoven. Het album verdeelt de fans duidelijk, maar ik vond het wel een heel sfeervolle plaat dus benieuwd hoe zich dat live gaat vertalen.

Aangezien ik ze net gezien heb in Trix, had ik gehoopt op een andere naam dan Slift op de affiche. Mij hoor je echter niet klagen, Slift live is da bomb!

Verder ken ik enkel Peuk van de nieuwe namen. Welke anderen moet ik checken?

Terug
Bovenaan