Live muziek & optredens

Aangezien ik ze net gezien heb in Trix, had ik gehoopt op een andere naam dan Slift op de affiche. Mij hoor je echter niet klagen, Slift live is da bomb!

Verder ken ik enkel Peuk van de nieuwe namen. Welke anderen moet ik checken?
Ik ken enkel Nap Eyes (naast Slift en Peuk). Dit jaar ontdekt en viel in de smaak. Wel veel rustiger dan veel vd andere namen. Heb ook eens naar Kap Bambino geluisterd snel en dat lijkt me een heerlijke chaos live.
Voor de rest is het hier ook een ontdekkingsreis.

Een herkansing voor de GMM dupeerden .:sop:

19/20 07 2025 La Défense Arena Paris

- Iron Maiden Run for your lives world tour 2025/26

(En zoals bij alle oudjes zou wel eens de laatste keer kunnen zijn .)

Laatst bewerkt:
Dit jaar naar Beach Beer Chaos in Badalona (Spanje).

Eindelijk Battle Ruins live zien. Ze spelen al niet vaak live, laat staan in Europa.

Ik heb het ondertussen ook wat gehad met Meta en zal die kanalen enkel nog gebruiken voor mijn werk. Ben bezig met me in te schrijven nieuwsbrieven van alle concertzalen. Iemand nog tips?

Ik heb het ondertussen ook wat gehad met Meta en zal die kanalen enkel nog gebruiken voor mijn werk. Ben bezig met me in te schrijven nieuwsbrieven van alle concertzalen. Iemand nog tips?
- De ticketswap nieuwsbrief.
- Ticketmaster stuurt ook regelmatig mails.
- Festivals zullen ook wel een nieuwsbrief hebben
- Humo heeft sinds dit jaar een concertkalender die een overzicht biedt van alles wat naar België komt.
- Dansende Beren lees ik vaak reviews van en vaak staat onder de review wanneer de artiest naar België komt.
- En verder: voor elke artiest die u boeit abboneren op de nieuwsbrief. Vaak krijg je zo ook toegang tot presales en dergelijke. Voor het buitenland kan ik u minder helpen.

Ik ben er zelf nog niet doorgegaan maar dit is een bredere lijst van alternatieven voor Meta, X en consoorten.

Dropkick Murphy's op zaterdag was weer geweldig.

Moet wel zeggen dat ik Flogging Molly's eigenlijk beter vind, al zal de kleinere zalen daar ook wel voor iets tussen zitten.

Terug
Bovenaan