Mr.Anderson
Well-known member
'k hebt op de planning gezet!The Murder Capital checken. AB hebben ze plat gespeeld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k hebt op de planning gezet!The Murder Capital checken. AB hebben ze plat gespeeld
Groep had er wel dik zin in wat resulteerde in een top performance. Daarna effe binnen gelopen bij Kruanghbin, slaapverwekkend. Even naar Anotr gaan zien. Pfffff. Goed voor een strand feestje op Ibiza maar daar blijft t bij. Daarna even Interplanetary Criminal. Was wel goed maar de nieuwe booth is ook niet wat het geweest is. Zeer sfeerloos. Die vorige met die tribunes aan beide kanten was veel intiemer en gezelliger. Wat is die hype nu ook weer op uw DJ pal int midden te willen zetten. Na een half uurtje wilden vrienden naar Kalkbrenner. Ik was blij dat het gedaan was in the end.

Couleur Café zal wat meer gekleurd zijn, maar is Pukkelpop op dat vlak niet even divers als een Rock Werchter? Een middenklassefestival?Overigens viel het me wel op dat pkp een 98% blank festival is, ik weet niet waar dat aan ligt het viel op.
Couleur Café zal wat meer gekleurd zijn, maar is Pukkelpop op dat vlak niet even divers als een Rock Werchter? Een middenklassefestival?
Pukkelpop lijkt me muzikaal wel divers genoeg, maar het is niet zo goedkoop en mogelijk is festivalcultuur niet iets wat ze gewoon zijn. Ik gis er maar op los, ik ben geen socioloog die daar een onderzoek naar heeft gedaan. Maar het is wel een feit dat minderheden minder goed vertegenwoordigd zijn op zo'n festivals of events. Het aantal orthodoxe joden op de Antwerpse Bollekensfeesten kan je ook op één hand tellen.Goh ja? Maar denk nu niet dat de meeste allochtonen hier in de buurt geen middenklasse zijn?
Misschien niet "hun" type muziek ofzo?
Op Rock Werchter valt mij laatste jaren wel op dat de gemiddelde leeftijd toch nog hoger is. Al is dat een algemene trend, misschien ook door de prijzen. Maar bij Pukkelpop viel mij dat minder op (al heb ik PKP de laatste jaar 2 niet gedaan).Couleur Café zal wat meer gekleurd zijn, maar is Pukkelpop op dat vlak niet even divers als een Rock Werchter? Een middenklassefestival?
En het is heel moeilijk om niet te kijken naar dat schermpje. Ik irriteer me er ook aan.Wat me hier meteen opvalt is hoeveel mensen met een smartphone het optreden opnemen. Ik begrijp wel dat sommige muzikanten op voorhand aangeven dat smartphones niet gebruikt mogen worden. Ik vind het zelf enorm irritant als iemand voor mijn neus het optreden staat op te nemen en de geluidskwaliteit trekt toch op geen zak? Een foto tot daar aan toe, maar een optreden opnemen met je smartphone heeft toch totaal geen zin?

Ik kan je verzekeren dat niemand langer dan 1 seconden naar dat filmpje kijktIk maak ook meestal wel 1 filmpje, van max een minuut (omdat dat de lengte is van een instagram story)![]()

Ja maar de artiest deelt dat altijd dus extra trafficIk kan je verzekeren dat niemand langer dan 1 seconden naar dat filmpje kijkt![]()