Live muziek & optredens

K heb de indruk dat Deftones live nogal hit or miss is met geregeld eens een dikke miss.

Zelf geen fan van de band, maar ze jaren geleden eens Groezrock zien headlinen. Chino kroop daar ladderzat op het podium om dan nogal snel over zijn eigen voeten te vallen. Terwijl hij 'tegen den dek' ging verloor hij dan nog zijn broek waardoor t echt redelijk wacko overkwam.

Nu nog altijd, als mensen mij proberen te overtuigen over hoe goed Deftones niet is, zie ik nog altijd dat beeld van Chino die daar ladderzat met zn broek op zn knieën loopt te vechten om dat weer aan te krijgen voor mij. Speciaal. (En correct me if im wrong, maar ik meen zelfs dat er dan een roadie op dat podium is gesprongen om die terug deftig in zijn broek te krijgen)
Klopt wel volledig, en dat is al heel hun carrière zo en niet pas recent. Daarom ben ik wel blij dat ik toch eens een fantastisch optreden heb meegemaakt ook 😁

Luister af en toe wel eens graag naar Deftones (vooral White Pony en private music) en zou ze graag zien optreden wanneer ze in vorm zijn. Maar dd verhalen die ik hoor geven me niet het vertrouwen om daar tijd en geld in te steken. Dan maar gewoon de albums.

Philip Catherine gezien in intieme setting. Nog steeds een ronduit fantastische gitarist, maar neem hem zijn instrument af en je zou hem in een rusthuis steken. Hij kon zich de titels van zijn nummers amper herinneren en bij het voorstellen van de band was de naam van zijn pianist hem ook al ontsnapt. Als je fan bent, zou ik er niet te lang mee wachten alleszins.

Philip Catherine gezien in intieme setting. Nog steeds een ronduit fantastische gitarist, maar neem hem zijn instrument af en je zou hem in een rusthuis steken. Hij kon zich de titels van zijn nummers amper herinneren en bij het voorstellen van de band was de naam van zijn pianist hem ook al ontsnapt. Als je fan bent, zou ik er niet te lang mee wachten alleszins.

Ik heb hem in 2018 gezien op de Marc Moulin hommage door STUFF. en Phillipe Catherine, waanzinnig optreden toen maar 8 jaar doet wat met een mens helaas.

De goden zijn mij gunstig gezind vandaag.
In maart herkansing voor Stereolab in de Botanique nadat ik vorig jaar voorrang had gegeven aan de titelmatch van Union.

Precies nog wel wat andere zaken bijgekomen ten opzichte van twee weken geleden in de Botanique kalender. Ik zie ook Geordie Greep staan, hopelijk betekent dat nieuw materiaal.

Nog aan 't twijfelen om vanavond Lorna Shore mee te pakken in Vorst. Er zijn terug tickets beschikbaar voor 't middenplein.

Maar al heel de week mottig, geen smaak, keelpijn. Komen ze deze zomer naar één of ander festival ook?

Nog aan 't twijfelen om vanavond Lorna Shore mee te pakken in Vorst. Er zijn terug tickets beschikbaar voor 't middenplein.

Maar al heel de week mottig, geen smaak, keelpijn. Komen ze deze zomer naar één of ander festival ook?
K meen dat Lorna Shore deze zomer geen festivals in Europa doet.

Had gerucht opgevangen dat die festival headlinespot van Slaughter To Prevail eigenlijk bedoeld was voor Lorna, maar dat die om 1 of andere reden toch niet toegehapt hebben, waardoor STP dan overal in die spot geduwd is.

Zondag Mayhem in Luik. Eerste black metal show na mij de laatste jaren bijna uitsluitend op (slam) death metal en goregrind/grindcore te hebben toegelegd, dus ben eigenlijk vooral benieuwd naar het verschil in publiek

Zaterdag naar Heidenfest in Trix.

/ 17u30 - 18u00: The Dread Crew of Oddwood
/ 18u15 - 19u00: Trollfest
/ 19u15 - 20u00: Heidevolk
/ 20u20 - 21u20: Finntroll
/ 21u50 - 23u00: Korpiklaani

Na de review van 2023 op Dansende Beren te lezen toch een ticket gekocht. Straks vertrek ik.

Keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, Dafalgans, Monster en wat pinten. Kan niet anders dan goedkomen.

Na de review van 2023 op Dansende Beren te lezen toch een ticket gekocht. Straks vertrek ik.

Keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, Dafalgans, Monster en wat pinten. Kan niet anders dan goedkomen.
In de ab was dat idd geniaal toen. Dag zelf nog ticket kunnen kopen en met Pain Remains een zalige avond gehad.

2 voorprogrammas tot nu toe echt wel goed al was Shadow of Intent net iets beter

Van FB Rock Zottegem.

En van NY zelf:
IMG-8348.jpg

Hopelijk alles ok met ome Neil.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan