Btw toeslag, combiticket en parking. En de pintjes natuurlijk niet vergeten.Zonder btw toeslag? Dat is wel een pak meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Btw toeslag, combiticket en parking. En de pintjes natuurlijk niet vergeten.Zonder btw toeslag? Dat is wel een pak meer.
PKP is nu toch ook weer een stukje duurder dan vorig jaar. Is de prijs voor een pint bekend? Ik dacht 3,6 in voorverkoop. Zal dus waarschijnlijk 3,8 euro blijven zoals vorig jaar.Btw toeslag, combiticket en parking. En de pintjes natuurlijk niet vergeten.
Ise in de AB gezien. Heel sterke show, die combinatie van die kwetsbare liedjes met een klok van een stem deden het hem ook wel live, zeker met de band erbij
Het zal Klub C op vrijdag wordenDie gaat goed werken in de barn van Werchter. Je merkt ook duidelijk dat ze onder de vleugels zit van het team achter The Haunted Youth.
Het zal Klub C op vrijdag worden
Sunn O))) in Trix staat op de planning. Zeer benieuwd. En zal maar op zoek gaan naar deftige oortjes, want die gratis schuimpjes vond ik maar brak.
Dan komen we elkaar daar mss wel tegen. Gisteren ook mijn tickets gekocht. Ik zag het plots staan dat er een pre-sale en dacht: ma hier voor gaan ik mij ne keer registreren se. Mega handig wel.Ticket voor Spiritbox binnen. Zot hoe die al direct naar de Lotto gaan maar ik ga genieten. En twee keer Jinjer op een jaar is geen straf.
Altijd doen, idem met newsletters van bands. Daar worden ook nog vaak presales aan gekoppeld. Zo al paar keer vlot voor Brutus in de AB geraaktDan komen we elkaar daar mss wel tegen. Gisteren ook mijn tickets gekocht. Ik zag het plots staan dat er een pre-sale en dacht: ma hier voor gaan ik mij ne keer registreren se. Mega handig wel.
Sunn O))) in Trix staat op de planning. Zeer benieuwd. En zal maar op zoek gaan naar deftige oortjes, want die gratis schuimpjes vond ik maar brak.
Meer dan 20 jaar geleden eens gezien in De luchtbal in Antwerpen. Dat was zittend in van die cinemastoeltjes waar je diep in kon wegzakken. De mens naast mij had zijn benen op de stoel voor zich gelegd en ik kon zo zijn broekspijp zien trillen op het geluid.
Diezelfde periode ook eens in de AB gezien en toen greep iemand in mijn buurt opeens naar zijn oor. Was gewoon spontaan beginnen bloeden uit zijn oor...
Allemaal pre-100 dB norm natuurlijk.