Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke oordoppen raden jullie aan? Ik heb er eens van die gratis schuimen oordopjes geprobeerd bij Trix op Desertfest, maar ik vond dat de muziek er maar heel brak doorkwam en heb ze dan maar weer uit gedaan.
Via de thuiszorgwinkel laten maken (beetje korting ook als CM lid) en heel tevreden van. Zou eigenlijk niet meer zonder naar een muziek evenement kunnen gaan.Welke oordoppen raden jullie aan? Ik heb er eens van die gratis schuimen oordopjes geprobeerd bij Trix op Desertfest, maar ik vond dat de muziek er maar heel brak doorkwam en heb ze dan maar weer uit gedaan.
net es geyoutube'd en ik ben toch redelijk wat gewoon , maar hier werd ik waarlijk bang vanBatushka

Oooeeh!! Mini-meet doen?
- Ulrika Spacek (oktober, met ongetwijfeld nu al het AOTY voor Clercqie)

Ik hanteer altijd een termijn van 7 maanden voor het vastleggen van sociale activiteiten.Oooeeh!! Mini-meet doen?![]()
)

Mensen die niet op voorhand even de timetable van het optreden waar ze naartoe gaan checken vind ik dan weer een beetje gek. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen![]()