Live muziek & optredens

En employed to serve ook gezien? Die heb ik gemist door file
Nee, ik kwam van mijn werk en het was kiezen tussen Employed to Serve of nog snel een coffeeshop binnenwandelen. :unsure:

Twee grote nadelen van gaan kijken in een Nederlandse zaal waar ik vooraf onvoldoende bij had nagedacht: fucking Bavaria pils, en Hollanders die gemiddeld een kop groter zijn dan Belgen.

Hollanders die gemiddeld een kop groter zijn dan Belgen.
Had hetzelfde voor op Werchter. Die kerel van Turnstile riep bij zijn laatste nummer 'als ge hier zijt met iemand die ge graag ziet zet ze dan in u nek'. Naast mij: een hollander van ne meter 90 ofzo die zen dochter die ook al groter was dan ik in zijn nek zet. Daarnaast ne redelijk grote pit, als die kerel was gevallen ik had het niet kunnen navertellen.

Ik ben zelf rond de 1m92, dus nooit dat probleem, maar mijn vrouw is ergens rond de 1m65 ofzo en als we in Maastricht naar een optreden gaan, is het ook van goede plaatsen te vinden :unsure: .

Ik ben zelf rond de 1m92, dus nooit dat probleem, maar mijn vrouw is ergens rond de 1m65 ofzo en als we in Maastricht naar een optreden gaan, is het ook van goede plaatsen te vinden :unsure: .
Enige irritante is dat als je vriendin of vrienden zich willen verplaatsen in het publiek dat jij plots die kerel bent die het zicht gaat verstoren :).

Voel me daar altijd ambetant over, ook al gaan we staan waar er eigenlijk wel plaats is.

Enige irritante is dat als je vriendin of vrienden zich willen verplaatsen in het publiek dat jij plots die kerel bent die het zicht gaat verstoren :).

Voel me daar altijd ambetant over, ook al gaan we staan waar er eigenlijk wel plaats is.
Klopt, je gaat altijd voor iemand zijn zicht staan.

Vanavond Emma Ruth Rundle in the Handelsbeurs, Gent. Nog aanwezigen?

Ik vind het wel stom dat het verplaatst is van een zaal met zitplaatsen naar een zaal zonder, en ook nog eens tijdens de gentse feesten, bah bah bah. Daar gaat veel te veel volk rondlopen overal :unsure:

Vanavond Emma Ruth Rundle in the Handelsbeurs, Gent. Nog aanwezigen?

Ik vind het wel stom dat het verplaatst is van een zaal met zitplaatsen naar een zaal zonder, en ook nog eens tijdens de gentse feesten, bah bah bah. Daar gaat veel te veel volk rondlopen overal :unsure:
handelsbeurs is met tickets he, dus minder volk, normaal gezien
ik ga deze avond voor Joan as Police Woman

Los van de kermismuziek die er gedraaid wordt, toch weer een megavette MainStage op TML. 😮
Die mozaïek is trouwens ook af die ze daar gebouwd hebben.

Los van de kermismuziek die er gedraaid wordt, toch weer een megavette MainStage op TML. 😮
Die mozaïek is trouwens ook af die ze daar gebouwd hebben.
Eigenlijk is het zonde hoe de hype rond die mainstage onstaat. Ik luister nu niet echt meer naar Techno en Minimal, maar Tomorrowland heeft echt wel goede stages met goede DJ's. Alleen gaat iedereen liever naar die belachelijke mainstage met pubermuziek en geforceerde zwaai-bewegingen.

da's toch niet minder op andere festivals? op Werchter en Pukkelpop zitten ook massa's mensen de hele dag voor de mainstage naar filler te kijken, terwijl er op die momenten in de tenten veel betere bands spelen.

ik weet niet wat het niveau is van de headliners op tomorrowland (ben ook geen fan meer van het genre)?

da's toch niet minder op andere festivals? op Werchter en Pukkelpop zitten ook massa's mensen de hele dag voor de mainstage naar filler te kijken, terwijl er op die momenten in de tenten veel betere bands spelen.

ik weet niet wat het niveau is van de headliners op tomorrowland (ben ook geen fan meer van het genre)?
Ik durf het ook niet te zeggen, maar vroeger waren dat vooral David Guetta en Dimitri Vegas en Like Mike. Vreselijk.

da's toch niet minder op andere festivals?

Dat vind ik niet, uiteraard spelen de populairste namen op de mainstage maar op Tomorrowland is de balans een beetje zoek. Het zijn steeds diezelfde namen en genres die aandacht krijgen op de main en dan staan er legendes in hun genre gewoon op een zijpodium.

Ik was zonet een voorbeeldje aan het zoeken en eens door de line-up het gaan, ik vind het een zeer zwakke line-up in verhouding tot de ticketprijs? Ik ben nu niet helemaal meer mee met de huidige scene dus ik kijk misschien over het jong talent maar al bij al, zie ik weinig reden om te gaan, dat was vroeger wel eens anders.

Laatst bewerkt:
Nu die MainStage is wel fit voor bigroom house en drops, hou de andere genres maar “underground. Het is daar meer voor de show dan voor de muziek te doen. Tis een totaalspektakel en dat op zich, zonder fan te zijn van die stijl van muziek, is ook wel bewonderenswaardig hoe ze dat aanpakken.

Terug
Bovenaan