En dat ticketje van Desertfest met Bongripper bestel ik ook een dezer dagen.
Voor wat hoort wat, bestel voor je vrouw ook maar een ticketje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat ticketje van Desertfest met Bongripper bestel ik ook een dezer dagen.
Goed dat ge u ziel kunt reinigen.En dat ticketje van Desertfest met Bongripper bestel ik ook een dezer dagen.
Heb ze al een paar keer gezien, nu gepast. Vond ze in de beginjaren muzikaal heel sterk, laatste jaren te veel poppy maar live is dat een steengoeie performance. Veel liedjes echt geschreven om mee te kwelen met een heel stadion maar is dat in feite zo erg? Die optredens zijn extreem af, 1 groot spektakel waarin interactie met publiek, licht, etc op elkaar afgestemd is. Je beleeft dan wel wat. Dat het not done is te zeggen dat ge gaat of dat wel ok vindt kan mijn roeste reet schelenEnfin, dinsdag naar Coldplay met de madam. Ik ben eens benieuwd. Ik ben geen hater zoals sommigen dat zijn en er zijn wel nummers die ik kan pruimen. Het is alleszins geen bakvismuziek zoals Ed Sheeran. Hopelijk valt het verkeer wat mee, we parkeren ons aan Parking Trading Mart. En dat ticketje van Desertfest met Bongripper bestel ik ook een dezer dagen.
.Wel, ik verwacht dat de live performance wel erg sterk zal zijn en daar kijk ik wel naar uit. Het is haast een theatraal gebeuren zoals bij Rammstein. Toch ben ik benieuwd hoe het zou zijn om die in een véél intiemere setting te zien met slechts 200 toeschouwers.Heb ze al een paar keer gezien, nu gepast. Vond ze in de beginjaren muzikaal heel sterk, laatste jaren te veel poppy maar live is dat een steengoeie performance. Veel liedjes echt geschreven om mee te kwelen met een heel stadion maar is dat in feite zo erg? Die optredens zijn extreem af, 1 groot spektakel waarin interactie met publiek, licht, etc op elkaar afgestemd is. Je beleeft dan wel wat. Dat het not done is te zeggen dat ge gaat of dat wel ok vindt kan mijn roeste reet schelen.
Dat er dan wat mindere liedjes tussenzitten, och ja.
Dat kan inderdaad allemaal zijn charmes hebben.Wel, ik verwacht dat de live performance wel erg sterk zal zijn en daar kijk ik wel naar uit. Het is haast een theatraal gebeuren zoals bij Rammstein. Toch ben ik benieuwd hoe het zou zijn om die in een véél intiemere setting te zien met slechts 200 toeschouwers.
Voor vandaag ook een last minute wijziging: Cobra The Impaler vervangt Psychonaut, die moeten afzeggen vanwege familiale redenen.Heidenroosjes vervangen last minute Bad religion op de lokerse feesten
sssst zeg Da ni tegen iedereen.Kleine tip: parkeer gewoon ergens gratis in (een zijstraat van) de Limburg Stirumlaan in Wemmel of ergens in Strombeek. Gratis, geen files en niet zoveel verder stappen dan parking C. Ook vrij veel fietsers gezien die met wagen met fietsendrager aan de plantentuin in Meise stonden.

Er was wel wat meer dan 100 man op BrakrockDat kan inderdaad allemaal zijn charmes hebben.
Volgend jaar the Boss nog eens, da’s meer voor het pure muzikale. Iets klein en intiem ook heel plezant als ‘t goed is.
Paar kennissen zitten op Brakrock, wat mij dan weer doet denken aan mijn eerste festivals (Pukkelpop) als 13/14-jarige. Hele dagen aan de Skate Stage naar obscure punkers gaan luisteren met een paar honderd anderen. Memories. Zag onlangs zo dat NOFX tegenwoordig nog altijd speelt, bierbuikende 50-ers met nog steeds hetzelfde groene gel-kapsel, VAN’s en een broek die 3 cm te laag hangt. Zalig.

Hier krak hetzelfde, maar dan maandag.Enfin, dinsdag naar Coldplay met de madam. Ik ben eens benieuwd. Ik ben geen hater zoals sommigen dat zijn en er zijn wel nummers die ik kan pruimen. Het is alleszins geen bakvismuziek zoals Ed Sheeran. Hopelijk valt het verkeer wat mee, we parkeren ons aan Parking Trading Mart.

)Kzou trein nemen als ik u was en die nachttrein terug. Parking vinden in Brussel wordt hel en in u ticket zou een code moete zitten om gratis met de metro van en naar Brussel zuid te gaan.Hier krak hetzelfde, maar dan maandag.
Iemand best een idee hoelang op voorhand je er bent? We komen van de A12. Voorprogramma's interesseren ons niet echt, maar wil ook niet vastzitten in een file met het risico een deel van de show te missen. (Een boze madam shellshock is géén aangename ervaring.)
Sloper, At The Gates en Brutus gemist wegens familiale redenen.Awel heb mij goed geamuseerd.
Sloper: beetje de vreemde eend in de bijt, viel wat te licht uit als ge ziet wat daarna kwam. Zanger deed het best goed, neigde naar Deep Purple mark III . Het synchroondrummen was dan weer heel indrukwekkend maar verder was dit niet megamemorabel
At the gates: topshow, alles gehoord wat ik wou horen. Slaughter of the soul is dan ook gewoon een album waar je niks verkeerd mee kunt doen. Alles heel strak gespeeld ook.
Brutus: derde keer dat ik ze zag. Eerst in een Madrileens barretje, dan in de AB en nu nog groter. Ze waren terug heel goed, maar in de AB beter, en die nieuwe nummers klinken al veelbelovend. Mijn pre order is dus meer dan verdiend.
Kreator: aan het begin van de show iets gaan zoeken voor te eten, geen megafan. Wat ik hoorde was wel ok maar frontman moest iets teveel met publiek spelen naar men goesting.
Lamb of god: los 1 van de beste shows die ik ooit zag al kende ik 3 of 4 nummers half. Vanaf de eerste scream was ik mee. Die mannen spelen strak, brute riffs met iets agressief. En wat voor een kanon is Randi Blythe niet, kerel ging er los voor en kon heel goed zijn publiek bespelen. Hoe bruut zagen die pitts er ook niet uit.
Judas priest: de 2de beste show van de avond. Priest is natuurlijk de perfecte afsluiter voor zo een avond: iedere metalhead kent minstens 1 nummer en Halford heet niet voor niets The metal god. Alles was ook wel heel strak gespeeld. Halford was met momenten inderdaad fenomenaal, de noten die die man nog haalt op zijn leeftijd, als iedereen op die manier oud wordt was dit een mooiere wereld. Het is dan ook jammer dat hij net iets teveel de refreinen aan het publiek overliet: zing toch eens 'Freewheel burning, I'm your turbo lover of I'm electric' . Setlist omvatte alles wat er in moest zitten enkel de 2 covers had ik vervangen door Beyond the realms of death ofzo.

We hebben destijds een parkeerticket voor Trade Markt gekocht. Trein ga ik niet risceren.Kzou trein nemen als ik u was en die nachttrein terug. Parking vinden in Brussel wordt hel en in u ticket zou een code moete zitten om gratis met de metro van en naar Brussel zuid te gaan.
Dan ben ik benieuwd hoe vlot je daar weer weg geraakt, want daar staan we morgen ook.We hebben destijds een parkeerticket voor Trade Markt gekocht. Trein ga ik niet risceren.