Live muziek & optredens

We are very sad to announce to cancellation of MONOLORD. The band stated the following:
"Life doesn’t always go as planned. Due to sudden illness we’re unfortunately forced to cancel this weekend’s shows at Alcatraz Fest and Hoflärm.
We’re incredibly sorry about this very late change of plans and we hope to make it up to you in the future."
Fortunately, we've already a sufficient replacement. Cowboys and Aliens are happy to play for you inmates today!
🤠
👽

👉
Go check them out at the Helldorado stage at 16h!

Limp Bizkit ook afgezegd voor volgende week zaterdag op Pukkelpop. Zolang Slipknot en BMTH er staat ben ik content.

Straks eens gaan piepen op Alcatraz.

Kraftwerk op Lokerse Feesten, damn wat een spectaculair optreden. Zo puur esthetisch, perfect huwelijk tussen beeld en klank. Perfect te snappen waarom ze hiermee in MoMa en Tate Modern stonden.

Die Mensch Maschine was mijn hoogtepunt. Tour de France ook een tour de force.

Heel het festivalterrein met 3D brillekes op als Roboter in uniso naar het podium gericht, heel dit concept was af!

Hopeloos op zoek achter een ticket voor IDLES, met een beetje geluk nog chance op TicketSwap 🤞
Moet ik een melding aanzetten? Anders hou ik het wel in de gaten voor jou. Indien ok, laat je maar weten hoeveel je er maximaal voor wilt betalen. (Best in PM)
@Kid_C voor jou idem

Laatst bewerkt:
Idem hier, maar van ticketswap verwacht ik niets meer. Vaak duw ik op de melding de seconde dat ze binnenkomt maar het is altijd al weg.

Terug
Bovenaan