Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het probleem is teruggekomen. Gelukkig onze Kärcher vorige week kunnen herstellen, maar kreeg de verstopping niet meer opgelost met de rioolrat door de toiletpot. Ondanks de hoge waterspiegel in de septische put dus toch maar met de rioolrat door de stront in de put gegaan en heb ik op gevoel de afvoerbuis gevonden. Er zat volgens mij, want alles was op gevoel en gehoor, aan het einde van de afvoerbuis een grote bol van wc papier en andere vuiligheid die alles blokkeerde. Ik hoorde namelijk ineens iets losschieten en een hele tijd later dreven er enkele van die klotten voorbij het mangat. Vuil werkje (ik stink na 10x handen wassen nog naar de stront) maar het is eindelijk opgelost! Vraag me alleen af of dat nog een overblijfsel is van vochtige doekjes waarvan m'n vriendin vroeger maar niet wou geloven dat ze niet verteren of het gewoon wc papier was. Want normaal zou wc papier toch geen verstopping mogen veroorzaken... Aan de andere kant hebben we al jaren geen vochtige doekjes meer.Mag ik vragen wat je betaald hebt? Hier is het probleem van het toilet voorlopig van de baan, maar moest het terugkomen ga ik ook overwegen om een ontstopper te laten komen.
Aha dus mss hebben die mannen van de sanitair dat zo by design ingesteld.Allemaal te zien hoe die stooklijn staat van uw verwarmingsketel/warmtepomp? Vloerverwarming? Radiatoren?
In principe is traag met lage Aanvoertemperatuur, maar op constante temperatuur houden, de meest energiezuinige manier van verwarmen.
Totaal renovatie.Nieuwbouw? Renovatie? Hoe goed is uw huis geïsoleerd? Welk soort radiatoren? Gas kan wel hogere aanvoertemperaturen hebben en met radiatoren is dat wel wenselijk. Maar ne nieuwbouw krijg je warm met lagere temperaturen (maar dat duurt wel langer)
Sanitair water is blijkbaar 55 graden.60 zal wel uw sanitair water zijn denk ik. (En 35 uw verwarming?) Met 30 CM in het dak en 16 CM in de muur zou warm krijgen op lage temperatuur geen probleem mogen zijn.
Je hebt een set slimme radiatorknoppen nodig. Tado is zowat de bekendste maar je hebt er ook van Honeywell en nog wat andere merken.Ik had graag een digital thermostaat geïnstalleerd, maar weet niet of dit op de huidige installatie kan aangesloten worden. En indien niet, wat zou er moeten veranderd worden opdat het wel kan ?
Is een appartement waar de centrale ketel in het stooklokaal staat. De radiatoren in mijn appartement kan ik wel gewoon regelen zoals ik zelf wil qua temperatuur. Maar op dit moment enkel met een draaiknop. Ik had graag zo een display gehad aan de muur waarmee ik de temperatuur instel ipv aan elke radiator elke keer te moeten gaan draaien en regelen.