Nee dat weet ikMag ook niet.

Maar het wordt wel gedaan. En op zich zie ik er geen grote problemen in, maar goed

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat weet ikMag ook niet.

Tuurlijk is dat geen probleemNee dat weet ik
Maar het wordt wel gedaan. En op zich zie ik er geen grote problemen in, maar goed![]()
het probleem is dat de regenputten ieder jaar vroeger en meer uit zijnSowieso materiaal aankopen bij diegene die het plaatst. Veel loodgieters doen totaalprojecten ivm badkamers. Die werken dan samen met groothandels waar je dan kan gaan kiezen bijvoorbeeldVraagje: welke opties heb je eigenlijk als je een badkamer volledig wenst te renoveren ( dus installatie sanitair + vloer etc)?
1) Je koopt zelf alles aan bij bvb. FACQ en laat het door hen installeren
2) Je koopt alles aan bij verschillende leveranciers en laat het door een loodgieter installeren ( en andere stielmannen)
Zijn er voor- en nadelen verbonden aan beide formules? Zijn er nog formules?
Ah ok... En zelf bij FACQ vanallaes aankopen en dan door iemand anders (loodgieter) laten plaatsen, is dat geen goed idee dan?Sowieso materiaal aankopen bij diegene die het plaatst. Veel loodgieters doen totaalprojecten ivm badkamers. Die werken dan samen met groothandels waar je dan kan gaan kiezen bijvoorbeeld
Er zijn er misschien die dat doen, maar de meeste niet.Ah ok... En zelf bij FACQ vanallaes aankopen en dan door iemand anders (loodgieter) laten plaatsen, is dat geen goed idee dan?
Of aan 3dubbele tariefAh ok... En zelf bij FACQ vanallaes aankopen en dan door iemand anders (loodgieter) laten plaatsen, is dat geen goed idee dan?
Je moet een lavabo set gebruiken, daar zit alles in. ( Pluggen, stokvijzen, plasic rondellen met tuutje aan, etc.)Ik heb een wastafeltje gekregen, maar weet niet hoe ik dat nu moet ophangen
Die 2 ronde gaten leiden nergens toe, die gaan naar een holle ruimte in het meubel. En die 2 ovalen gaten zijn veel te groot? 2x5cm
Foto van de achterkant van de wastafel
![]()
Dat gat moet niet volledig bedekt zijn, die grote plastieken rondellen zijn voldoendeZoiets heb ik inderdaad nodig. En zoek ik dan zo'n set met nog een stukje van 5x3cm groot zodat het ovaal gat bedekt is, of moet ik dat zelf maken uit hout/metaal?
![]()
tuurlijk is het niet zo zwart-wit maar uiteindelijk komt het neer op die korting hé. Een systeem dat eigenlijk scheefgetrokken (want de loodgieter voelt er zich niet goed bij als hij het misloopt en de klant vindt de halve transparantie erond maar niets) zit omdat loodgieters ed niet genoeg uurtarief verdienen imo. Trek dat recht en iedereen is content.Enerzijds gaat het over korting, op sanitair heeft een installateur gemiddeld 40% en anderzijds stel nu ik plaats een door de klant aangekochte kraan en die lekt, aan wie ligt het dan.
Je kan natuurlijk zoals mijn baas koekedom zijn en voor zijn rijke huisjesmelker vriendjes occasie brol gaan plaatsen en nul eer van je werk overhouden. Ik moest eens een occasie doucheruit gaan plaatsen, dit zinde mij totaal niet omdat ik niet wist wat er met dat glas gebeurd was. Die ruit had al enkele weken bij een andere klant gestaan, was dan afgebroken en weer in de doos gepropt en al 5 keer verplaatst. Bwa bwa bwa was zijn antwoord.
Die ruit is daar ter plaatse geëxplodeerd, het glas zat in het plafond en de douchebak was beschadigd. Glas in mijn ogen en kleine sneetjes, ondanks veiligheidsglas. Achteraf was het dan nog mijn schuld.
Koop vooral NIKS bij Facq want dat zijn gangsters als je daar particuliere klant bent. Er zijn veel goedkopere spelers zolas bv Megabad.Vraagje: welke opties heb je eigenlijk als je een badkamer volledig wenst te renoveren ( dus installatie sanitair + vloer etc)?
1) Je koopt zelf alles aan bij bvb. FACQ en laat het door hen installeren
2) Je koopt alles aan bij verschillende leveranciers en laat het door een loodgieter installeren ( en andere stielmannen)
Zijn er voor- en nadelen verbonden aan beide formules? Zijn er nog formules?
Laten we nu niet opnieuw die discussie voeren, de mensen zouden nu al, durven zagen dat het uurloon te hoog is, laat staan dat de kortingen wegvallen en dit gecompenseerd wordt door het uurloon op te trekken..tuurlijk is het niet zo zwart-wit maar uiteindelijk komt het neer op die korting hé. Een systeem dat eigenlijk scheefgetrokken (want de loodgieter voelt er zich niet goed bij als hij het misloopt en de klant vindt de halve transparantie erond maar niets) zit omdat loodgieters ed niet genoeg uurtarief verdienen imo. Trek dat recht en iedereen is content.
Ik snap dat ge niet graag occasiebrol installeert (zeker niet als het al eens geïnstalleerd geweest is) maar kan je je dan niet indekken (plaatsing van eigen materiaal klant op verantwoordelijkheid van de klant etc) door die klant iets te laten tekenen?
Als een klant nu iets koopt van eender welke groothandel, in sé zou dat toch ok materiaal moeten zijn? Waar ge dan wel weer over kunt discussïeren is dat je zo meer materiaal tegenkomt dat je niet gewoon bent van te installeren en dus meer tijd nodig hebt maar dat reken je dan ook gewoon door aan de klant?
Voila, net gaan halen in de Gamma voor 3.29 euro. Is idd exact wat ik nodig had!Je moet een lavabo set gebruiken, daar zit alles in. ( Pluggen, stokvijzen, plasic rondellen met tuutje aan, etc.)
Zo iets:
![]()
Crosswater wastafel bevestigingsset enkel voor massieve wanden
Op zoek naar een Crosswater wastafel bevestigingsset enkel voor massieve wanden? Bestel deze en andere Crosswater producten voordelig online bij Sawiday.bewww.sawiday.be
Ps kost normaal maar iets van 2/3euro hoor
Een systeem dat zwaar onder druk staat door online winkels. Neem nu een cv ketel zonder merk en type te noemen, brutoprijs 1900 euro, online voor 1200 te vinden. Mensen zien dat en gaan reclameren. Idem met het uurloon dat bij de meesten rond de 50 zal schommelen, mensen vinden dat te veel omdat ze dat vergelijken met hun brutoloon dat rond de 20 schommelt. Ze vergeten natuurlijk dat die ridgid perstang van 1800 euro waarmee je net hun ketel aangesloten hebt en die rothenberger diamantboor van 3000 euro waarmee je een gat door hun gevel hebt geboord ook betaald moet worden.tuurlijk is het niet zo zwart-wit maar uiteindelijk komt het neer op die korting hé. Een systeem dat eigenlijk scheefgetrokken (want de loodgieter voelt er zich niet goed bij als hij het misloopt en de klant vindt de halve transparantie erond maar niets) zit omdat loodgieters ed niet genoeg uurtarief verdienen imo. Trek dat recht en iedereen is content.
Ik snap dat ge niet graag occasiebrol installeert (zeker niet als het al eens geïnstalleerd geweest is) maar kan je je dan niet indekken (plaatsing van eigen materiaal klant op verantwoordelijkheid van de klant etc) door die klant iets te laten tekenen?
Als een klant nu iets koopt van eender welke groothandel, in sé zou dat toch ok materiaal moeten zijn? Waar ge dan wel weer over kunt discussïeren is dat je zo meer materiaal tegenkomt dat je niet gewoon bent van te installeren en dus meer tijd nodig hebt maar dat reken je dan ook gewoon door aan de klant?