Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Of dit authentieke muziek is, weet ik niet. Google geeft mij 0 resultaten voor Roots Sound Station, Roots of Unity of One Heart One People. Al heb ik niet verder gezocht dan de eerste pagina.
hier nog zo ene, maar wat ik dan wel raar vind : ze claimen dat dit een album is van 1978, roots reggea, maar als ik wat google vind ik daar nergens originele bronnen van ....
ergens vind ik dat toch wel wat op het randje. op den duur kan je zelf al youtube niet meer geloven?
En wat heeft YT daarmee te maken?
Iedereen kan uploaden en beschrijving zetten wat ze willen... En bij dat specifieke voorbeeld zet YT deze disclaimer erbij:
akkoord, maar ik kom toch meer en meer AI muziek tegen hoor in mijn youtube feed.
kijk nu deze ook weer... en de meeste zijn echt verrassend goed. al vind ik dat een akelige gedachte, dat alles zo goed gemaakt wordt.. ocharme de artiesten zelf : ge brengt een nummer uit, en stel je voor: dat de AI versie opeens populairder wordt dan uw origineel
Een AI-cover van de Stromae-hit ‘Papaoutai’, tot op heden 68 miljoen keer afgespeeld op Spotify en ook populair op TikTok, krijgt een officiële release op het label van Stromae zelf.
Een AI-cover van de Stromae-hit ‘Papaoutai’, tot op heden 68 miljoen keer afgespeeld op Spotify en ook populair op TikTok, krijgt een officiële release op het label van Stromae zelf.
Zeer hatelijk idd. Waar ik eigenlijk wat bang voor ben, is dat er eens een nummer gemaakt met AI op de radio of zo zou passeren ik dat dan graag hoor .
Ik probeer mezelf te sussen dat enkel generische popmuziek zal worden besmet door AI omdat het genre nu eenmaal generisch is, maar ik vrees dat AI ook de "authentiekere" genres zal aantasten. Er zal wel niets boven een live-ervaring gaan, al is dat in het geval van Tomorrowland waar veel DJ's blijkbaar playbacken ook wel een twijfelgevalletje zijn.
Om maar te zeggen: de hitparademuziek acht ik over enkele jaren wel deels fake en al zeker muziek in bvb. de retail, maar er zullen nog altijd bands zijn die releases doen van "echte" muziek.