Slayer_Kev666
Well-known member
Charleroi-Gent in po 1 met Delferière, overduidelijk dat deze wedstrijd niet klopte. Laat die lijken maar uit de kast komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gewoon fixen is al erg genoeg.2 doelpunten op vrije trap, terecht gefloten. Vormer en Hanni
Tielemans mist nog een penalty die ook terecht gefloten werd na een fout van Engels op Pong
Echt gecontesteerde fases zaten niet in die match volgens mij en flagrante missers ook niet.
Ahnee, natuurlijk valt er niets op. Het moest eindigen op X2, wat gebeurde zonder dat Brugge aanspraak maakte op een overwinning. Als ge goed en underground wilt 'saboteren', moet ge ook ni gaan opvallen als het niet nodig is hé2 doelpunten op vrije trap, terecht gefloten. Vormer en Hanni
Tielemans mist nog een penalty die ook terecht gefloten werd na een fout van Engels op Pong
Echt gecontesteerde fases zaten niet in die match volgens mij en flagrante missers ook niet.

Ja absoluut.Het gewoon fixen is al erg genoeg.
Dan had hm toch beter zijn geld in zijn portefeuille gehoudenAhnee, natuurlijk valt er niets op. Het moest eindigen op X2, wat gebeurde zonder dat Brugge aanspraak maakte op een overwinning. Als ge goed en underground wilt 'saboteren', moet ge ook ni gaan opvallen als het niet nodig is hé![]()

Het feit dat het oude bestuur weg is, zal vast wel in het voordeel van Anderlecht spelen. Maar indien die informatie klopt, lijkt het me logisch dat op z'n minst die titel wordt ingetrokken.Als die aantijgingen kloppen, da's toch instant intrekking van de licentie, niet?
Idd.Ja kom. We gaan Van Holsbeeck hier toch niet gaan goedpraten. Dit is nog maar het tipje van de ijsberg.
Die degoutante verblindende titel van onder Weiler mag men ons gerust afnemen. In die periode waren Herman en Bayat met zeer degoutante zaken bezig. Ik mag hopen dat vooral die personen zwaar gestraft zullen worden.
Was nochtans heel duidelijk, maar de meeste persjongens weigerden dit uit te pluizen, lieten zich paaien met etentjes, of durfden niet.
Ik praat die helemaal niet goed. Ik vind met puur die vraag niets mis. Dat er voor de rest schandalige zaken gebeurd zijn is duidelijk.Ja kom. We gaan Van Holsbeeck hier toch niet gaan goedpraten. Dit is nog maar het tipje van de ijsberg.
Die degoutante verblindende titel van onder Weiler mag men ons gerust afnemen. In die periode waren Herman en Bayat met zeer degoutante zaken bezig. Ik mag hopen dat vooral die personen zwaar gestraft zullen worden.
Was nochtans heel duidelijk, maar de meeste persjongens weigerden dit uit te pluizen, lieten zich paaien met etentjes, of durfden niet.
Maar als je de context van die periode, en de betrokken personen bekijkt, kan je er toch gerust enige dubbelzinnigheid in zien?Ik praat die helemaal niet goed. Ik vind met puur die vraag niets mis. Dat er voor de rest schandalige zaken gebeurd zijn is duidelijk.
das toch ook vrij naïef om niet te zien wat daar de echte vraag is"Van Holsbeeck vroeg Veljkovic om Delferière te zeggen dat hij "zich niet mocht laten intimideren" en "niets bijzonders moest doen, alleen goed arbitreren"."
Is er eigenlijk iets mis met deze vraag?
Dan is dit verhaal toch nog wat trapjes verder. https://sporza.be/nl/2021/09/28/-sc...elaar-van-trainer-felice-mazzu~1632828829927/
Op zich is die match ook niet beïnvloed eindelijk dus zonder hadden ze mss ook die titel gepakt.Het feit dat het oude bestuur weg is, zal vast wel in het voordeel van Anderlecht spelen. Maar indien die informatie klopt, lijkt het me logisch dat op z'n minst die titel wordt ingetrokken.

Je vraagt het via een makelaar aan een scheidsrechter, als manager van Anderlecht waar elke dag wel iemand is voor een interview. Ik vind dat persoonlijk wel shady."Van Holsbeeck vroeg Veljkovic om Delferière te zeggen dat hij "zich niet mocht laten intimideren" en "niets bijzonders moest doen, alleen goed arbitreren"."
Is er eigenlijk iets mis met deze vraag?
Dan is dit verhaal toch nog wat trapjes verder. https://sporza.be/nl/2021/09/28/-sc...elaar-van-trainer-felice-mazzu~1632828829927/
Tuurlijk, als je dat in het hele verhaal bekijkt. Maar ze doen net alsof die vraag het bewijs is van matchfixing terwijl daar letterlijk staat: "goed arbitreren". Lijkt me dat hun case sterker gebouwd moet worden dan dat. Dat zal hopelijk wel maar ik vrees dat daar weinig gevolg aan gegeven gaat worden.Maar als je de context van die periode, en de betrokken personen bekijkt, kan je er toch gerust enige dubbelzinnigheid in zien?
Hij is verbannen naar Bernabeu om een geblesseerde Hazard op de voet te volgenIdd.
![]()
Voetbalschandaal: Chef voetbal Stephan Keygnaert neemt tijdelijk afstand van Het Laatste Nieuws | VRT NWS Nieuws
De chef voetbal van Het Laatste Nieuws, Stephan Keygnaert, neemt tijdelijk afstand van de voetbalwereld. De hoofdredactie van de krant gaat ten gronde bekijken of hij de journalistieke deontologie heeft nageleefd. Keygnaert zou nauwe banden hebben met de voetbalmakelaar Dejan Veljkovic, een van...www.vrt.be
![]()
Sportjournalist Jan Hauspie: "De sportberichtgeving wordt gestuurd en dat om de agenda van makelaars te dienen" | VRT NWS Nieuws
Exclusieve interviews, een spreekverbod met een sportmagazine dat werd opgelegd aan een volledige voetbalclub, journalisten die meereizen op een jacht van een voetbalmakelaar... Voor sportjournalist Jan Hauspie is het duidelijk: er is sprake van een verwevenheid tussen sportjournalisten en...www.vrt.be
Hier hebben we natuurlijk ook niks meer van gehoord. Keyngaert is weer aan het werk alsof er niks aan de hand is.