Metaaldraad

Geen probleem dat het hier vermeld wordt maar hou de politieke discussie graag op P&A.

Los daarvan hoop ik dat dit het einde is van hun verschrikkelijke cover in de tijdloze.

zou het enige goede zijn dan aan heel die toestand.

Nuja gezien de reputatie van Israël en stemmen voor muziek kan het twee kanten uit.
Idd, pas op, het kan nog het omgekeerde effect ook gaan hebben.

Ooit eens een stuk van Disturbed gezien op Graspop en vond de 20 minuten die ik zag echt zo giga over the top dat we het daar snel afgebold waren. Qua muziek vond ik er ook echt geen hol aan. Van de hele nu-metal stal is Draiman die dude die zichzelf veel te serieus neemt en ondertussen de zwakste muziek maakt. Ook ironisch dat hij paar jaar geleden viral ging door zijn speech op GMM ivm mentale gezondheid.

On-topic: voor de deathmetalfans, nieuwe Sanguisugabogg ligt hier al 2 dagen op, dikke dikke plaat.

Laatst bewerkt:
Iemand gisteren naar de AB geweest om Igorrr te zien? Had een beetje schrik voor hun show, dat het een zwak afkooksel zou zijn van de albums. Niets was minder waar. Loepzuiver, en een publiek dat mee was vanaf het eerste nummer. Voor mij 1 van de beste shows die ik afgelopen jaar gezien heb.

Voor zij die Igorrr niet kennen...

Iemand gisteren naar de AB geweest om Igorrr te zien? Had een beetje schrik voor hun show, dat het een zwak afkooksel zou zijn van de albums. Niets was minder waar. Loepzuiver, en een publiek dat mee was vanaf het eerste nummer. Voor mij 1 van de beste shows die ik afgelopen jaar gezien heb.

Voor zij die Igorrr niet kennen...

M'n echtgenote heeft mij een paar jaar terug meegesleurd naar Igorrr op Alcatraz. Ik kende ze oorspronkelijk niet, maar was echt knettergek optreden, zeker de moeite. Was blijkbaar ook maar met halve bezetting toen, dus moet nog zotter zijn met de volledige band.

Is mij op album wel iets te eclectisch, maar zou ze op een festival of op een optreden nabij zeker nog eens checken

M'n echtgenote heeft mij een paar jaar terug meegesleurd naar Igorrr op Alcatraz. Ik kende ze oorspronkelijk niet, maar was echt knettergek optreden, zeker de moeite. Was blijkbaar ook maar met halve bezetting toen, dus moet nog zotter zijn met de volledige band.

Is mij op album wel iets te eclectisch, maar zou ze op een festival of op een optreden nabij zeker nog eens checken
Inderdaad 2/3 jaar geleden waren ze daar. Heb ze toen ook gezien. Was een zogenaamde DJ set toen omdat hun zangeres en zanger weg was.
Was tof toen, maar inderdaad niets vergeleken met een volledige bezetting.
Het laatste album knalt anders wel live.
Volgend jaar staan ze trouwens terug op Alcatraz

On-topic: voor de deathmetalfans, nieuwe Sanguisugabogg ligt hier al 2 dagen op, dikke dikke plaat.
Ik ben ze eigenlijk al wat beu 😅
Als je dan toch iets van 'slam' wil is de nieuwe Pyrexia imo veel beter en volgende week komt Internal Bleeding met nieuw werk. Daar kijk ik wel naar uit.

Ik ben ze eigenlijk al wat beu 😅
Als je dan toch iets van 'slam' wil is de nieuwe Pyrexia imo veel beter en volgende week komt Internal Bleeding met nieuw werk. Daar kijk ik wel naar uit.

Ik zet het op mijn lijst om eens te beluisteren 👌

Btw: PeelingFlesh (+ Vulvodynia + Acranius) speelt volgende maand in Sint-Niklaas als voorprogramma van All Shall Perish. K ben nu niet zozeer de grootste fan, maar k verwacht wel dat dat daar spektakel gaat geven.

Ik zet het op mijn lijst om eens te beluisteren 👌

Btw: PeelingFlesh (+ Vulvodynia + Acranius) speelt volgende maand in Sint-Niklaas als voorprogramma van All Shall Perish. K ben nu niet zozeer de grootste fan, maar k verwacht wel dat dat daar spektakel gaat geven.
Ik heb mijn ticket :)
All Shall Perish is wat jeugdsentiment. Die hun eerste 2 albums zijn nog altijd een van de beste deathcore platen ooit dus ik kijk er wel naar uit.

Ik heb mijn ticket :)
All Shall Perish is wat jeugdsentiment. Die hun eerste 2 albums zijn nog altijd een van de beste deathcore platen ooit dus ik kijk er wel naar uit.
Idem hier 👌
Naast die 1ste 2 platen, vind k die 3de eigenlijk ook serieus goed (this is where it ends). Live 1 keer gezien (op GMM) vroeger en was dik in orde (ze waren aan het moshen rond de PA). Een verre nonkel van mij heeft die nog gezien op Ieperfest in een ver verleden en op ieder familiefeest smijt die nog keer op tafel dat dat het zotste optreden 'ooit' was. Verwachtingen zijn dus serieus hoog alhier

Volgend jaar een dagje GMM. Gratis entree, want eerst een halve dag werken op de camping. Moet alleen nog beslissen of het donderdag wordt of een andere dag.

Zojuist tickets gekocht om naar Deafheaven te gaan op 10/11 in Brugge. Vond ze op Graspop al een heel straf optreden geven, dus hoge verwachtingen.
Nieuwste plaat heeft me ook wel terug volledig mee.

Iemand eigenlijk een idee waarom die de Metaldome moesten openen op GMM? Dat lijkt me toch echt een band van het kaliber die die tent kon afsluiten, zelfs een late spot in de marquee leek me op zijn plaats?

Zojuist tickets gekocht om naar Deafheaven te gaan op 10/11 in Brugge. Vond ze op Graspop al een heel straf optreden geven, dus hoge verwachtingen.
Nieuwste plaat heeft me ook wel terug volledig mee.

Iemand eigenlijk een idee waarom die de Metaldome moesten openen op GMM? Dat lijkt me toch echt een band van het kaliber die die tent kon afsluiten, zelfs een late spot in de marquee leek me op zijn plaats?
Soms is dat ook iets logistiek. Als je dag erna nog zoveel kilometer verder moet zijn is dat soms de enige mogelijkheid. En die zaal in Brugge is nu ook niet gigantisch

Terug
Bovenaan