Metaaldraad

Was in de auto aan het luisteren naar Blood Incantation hun nieuwste. De overgang van The Message Tablet II naar III is waarschijnlijk het vettigste stuk gitaar en drumwerk van het jaar.

Net geen whiplash aan overgehouden.

Was in de auto aan het luisteren naar Blood Incantation hun nieuwste. De overgang van The Message Tablet II naar III is waarschijnlijk het vettigste stuk gitaar en drumwerk van het jaar.

Compleet verslaafd aan dat album (samen met de nieuwe Nahtrunar).

Ik heb geen idee wat dit is, maar met deze beschrijving is mijn nieuwsgierigheid en interesse wel gewekt. :unsure:

't Is wel een bijzondere vorm van death metal. Het is niet mijn favoriete subgenre maar deze lovende review van Addergebroed samen met de reacties in dit topic trekken me wel over de streep.
De Pink Floyd van de death metal, zo zou ik het omschrijven.
Het klinkt zeer cool, maar ik moet voor de "hevige" stukken wel in de stemming zijn. Gelukkig zitten er zo te horen ook rustigere delen in. (Die solo in het eerste nummer is al geweldig.) De albumart is ook mijn ding!

Obituary komt naar de Trix in Antwerpen :clap:
Al tickets! Ik ben al lang de tel kwijt hoe vaak ik ze al gezien heb maar overslaan gaan we toch niet aan meedoen :cool:

Ik ga die Blood Incantation toch ook maar eens een kans moeten geven. 9 vd 10 is het veel te proggy en complex voor mij maar hij krijgt wel echt heel goeie reviews.

Al tickets! Ik ben al lang de tel kwijt hoe vaak ik ze al gezien heb maar overslaan gaan we toch niet aan meedoen :cool:

Ik ga die Blood Incantation toch ook maar eens een kans moeten geven. 9 vd 10 is het veel te proggy en complex voor mij maar hij krijgt wel echt heel goeie reviews.
Hier ook al tickets..

Ik heb ze nog nooit live gezien maar stonden al lang op m'n verlanglijstje..

Ik wordt overal om de oren geslagen ivm Blood Incantation, kga ze idd toch ook eens moeten checken

Bij 'te proggy' muziek haak ik persoonlijk snel af. Ik vind de prog elementen hier helemaal niet storend of te aanwezig, en het is eveneens geen complexe muziek :music:

Bij 'te proggy' muziek haak ik persoonlijk snel af. Ik vind de prog elementen hier helemaal niet storend of te aanwezig, en het is eveneens geen complexe muziek :music:
Net een eerste spin gegeven en het is inderdaad een pak minder proggy dan ik had verwacht. De "zweverige" stukken storen idd minder hard dan op andere platen van hen en het beukt met momenten heel lekker. Goeie plaat die hier nog wel zal gespeeld worden.

Terug
Bovenaan