Metaaldraad

Niemand die hier Acid Bath opmerkt op die affiche hierboven? Die zijn toch al bijna 30 jaar uit mekaar? Dat is wel een heel coole aankondiging die precies wat vergeten wordt.
Of moet ik daar voor naar het stoner topic omdat ze te stoer zijn voor de metaltopic?

Oud nieuws, waren al aangekondigd op een andere festival meer als een week geleden :unsure:

Nee maar wel excited voor, vooral ook dat het nu twee festivals is, wat toch wel lijkt op een comeback ipv een one time thing zoals ze eerst zeiden.

Niemand die hier Acid Bath opmerkt op die affiche hierboven? Die zijn toch al bijna 30 jaar uit mekaar? Dat is wel een heel coole aankondiging die precies wat vergeten wordt.
Of moet ik daar voor naar het stoner topic omdat ze te stoer zijn voor de metaltopic?
Ik heb dat inderdaad al in de stonertopic vermeld :unsure:

Niemand enthousiast over Savatage die plots, in´t geniep, een show bevestigd, in Brazilië of all places? Zou hun nieuwe album eindelijk klaar zijn en mogen we hopen op een deftige release tour? Misschien zelfs nog een keer met Jon, ook alweer ff geleden dat ik die nog gezien heb.

Niemand enthousiast over Savatage die plots, in´t geniep, een show bevestigd, in Brazilië of all places? Zou hun nieuwe album eindelijk klaar zijn en mogen we hopen op een deftige release tour? Misschien zelfs nog een keer met Jon, ook alweer ff geleden dat ik die nog gezien heb.
Ik heb stiekem al gekeken naar vluchten tot daar 😅

Ik heb stiekem al gekeken naar vluchten tot daar 😅
Vooral ook wel een bom v/e affiche voor die regio denk ik.
Allez ja, hier is Europe en Scorpions samen, voor de elfendertigste keer, niet meteen iets om super enthousiast te worden maar ik weet niet of die ook zo intens touren in Z-Amerika. Opeth is wel een beetje de vreemde eend en God weet uit welk bestoft vergeethoekske ze Stratovarius hebben opgegraven

Is wel zonder Jon maar met Zak Stevens naar wat ik gelezen heb. Geen idee hoe het eigenlijk nog met Jon is.

Onlangs toevallig op Alcest gebotst, ik kende ze (als niet-doorwinterde metalhead) niet maar f*kking hell hoe goed is een nummer als Sapphire wel niet :love:.

Onlangs toevallig op Alcest gebotst, ik kende ze (als niet-doorwinterde metalhead) niet maar f*kking hell hoe goed is een nummer als Sapphire wel niet :love:.

Ik ben ze onlangs ook tegengekomen, in een of andere playlist op Spotify.

Ze komen binnenkort naar de AB (samen met Svalbard en Doodseskader), ik ben al een tijd enorm aan het twijfelen, maar het komt wat slecht uit.
Ik heb al 5 optredens/events op 4 weken tijd, in een voor de rest ook al overvolle agenda.

Er is een volledige live video verschenen van onze show in Aalst in april, waarin we De Horla integraal speelden met projecties:

Wat een pareltje. Indrukwekkend en klinkt gewoon zeer goed! :bow:
Ik blijf het intrigerend vinden hoe mensen zo kunnen zingen en al zeker 40 min aan een stuk zonder er last van te hebben.
Heb je je dat zelf geleerd of ooit les voor gevolgd?

Ik blijf het intrigerend vinden hoe mensen zo kunnen zingen en al zeker 40 min aan een stuk zonder er last van te hebben.
Ah maar dat is echt Cerulean zijn gewone praatstem hoor, hij klinkt altijd zo. Geloof me maar, ik ken hem goed :unsure:

Dikke merci! Ik heb er geen les voor gevolgd, maar kon het niet van in 't begin. Qua techniek heb ik het eigenlijk 'per ongeluk' ontdekt, en mijn eerste pogingen (voordat ik de juiste techniek ontdekt had) zijn gewoonweg genant als ik die nu beluister 🙈 Dan heb ik het over opnames uit 2005 ofzo. Eigenlijk moet je vanuit je buik lucht door uw keel forceren, en niet (zoals ik in het begin deed) uw buik gewoon opspannen en de klank enkel met de keel proberen vormen.

Dikke merci! Ik heb er geen les voor gevolgd, maar kon het niet van in 't begin. Qua techniek heb ik het eigenlijk 'per ongeluk' ontdekt, en mijn eerste pogingen (voordat ik de juiste techniek ontdekt had) zijn gewoonweg genant als ik die nu beluister 🙈 Dan heb ik het over opnames uit 2005 ofzo. Eigenlijk moet je vanuit je buik lucht door uw keel forceren, en niet (zoals ik in het begin deed) uw buik gewoon opspannen en de klank enkel met de keel proberen vormen.
Als puber heb ik dat ooit eens geprobeerd en het resultaat was ook ronduit gênant en sindsdien heb ik het gewoon niet meer geprobeerd. :unsure:

Terug
Bovenaan