Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vindt het op plaat wel al best sterk ja. Goeie balans tussen stevig en melodieuz maar wel meer punch dan In Flames (waar ik echt geen fan van ben)Al wie nog twijfelt om volgende week zondag naar The Halo Effect - Pain te gaan in Trix: doen!
Zaterdag in Keulen geweest omdat ik nu zondag niet kan. Peter is in form en nog gekker dan anders en THE is fantastisch nu ze genoeg materiaal hebben voor een headliner set.
Heeft veel weg van oudere In Flames imo. Ik vind hun debuut eigenlijk een logischer vervolg op Clayman dan Reroute To Remain ooit was.Vindt het op plaat wel al best sterk ja. Goeie balans tussen stevig en melodieuz maar wel meer punch dan In Flames (waar ik echt geen fan van ben)
Dat nieuwe album is IMO best ok, maar ik vind dat het wat overschat wordt omdat iedereen mega gehyped was door de terugkomst van de growls. Voor mij blijft hun vorige album, In Cauda Venenum, hun beste werk (in het Zweeds dan wel!). De laatste 3 nummers op dat album zijn gewoon perfectie!Zal het maar eens een kans geven, want op papier is Opeth een band die me zou moeten bevallen maar dat heeft het dus nooit gedaan.
Oh ja, en meer Morningrise-liefde mag altijd. Zeker niet hun beste album
Eigenlijk zijn al die nummers hetzelfde.
Ticket voor zondag is al ruime tijd binnen maar fijn om te lezen dat het zo goed was!Al wie nog twijfelt om volgende week zondag naar The Halo Effect - Pain te gaan in Trix: doen!
Zaterdag in Keulen geweest omdat ik nu zondag niet kan. Peter is in form en nog gekker dan anders en THE is fantastisch nu ze genoeg materiaal hebben voor een headliner set.
Eigenlijk zijn al die nummers hetzelfde.
Wel ja, de cleane stukken zijn heel catchy en zijn eigenlijk nog het beste. De metalcorestukken beuken er wel in maar vind ik maar middelmatig. En dan heb je nog die elektronische stukken die soms wel oké zijn.
Ben eigenlijk grote Behemoth fan maar het is allemaal heel erg "cringe" met hun songtitels en teksten. Om nog niet te spreken over de social media van Nergal.Kwade Nergal, ik geef het een kans.
Ahja en Judas Priest sluit GMM af
Als ontdoopte kan ik er nog wel goed mee lachen maar op social media volg ik hem ook al niet. Vooral fan van The Satanist, rest ken ik minder.Ben eigenlijk grote Behemoth fan maar het is allemaal heel erg "cringe" met hun songtitels en teksten. Om nog niet te spreken over de social media van Nergal.
En van deze band was ik dan weer geen fan maar dit vind ik nu tijdens de 2de luisterbeurt wel gewoon een steengoed album.
Ze staan op Roadburn!
Ik heb toch even moeten opzoeken wat Bachtn betekent![]()
Beste blackmetal bandnaam ooit?Ze staan op Roadburn!