Metaaldraad

Koi No Yokan

Diamond Eyes
Around The Fur
White Pony
Ohms
Saturday Night Wrist
Adrenaline (heel lang niet meer opgehad)
Gore
Deftones
De enige die ik door en door ken is White Pony. Geen onvoorwaardelijk fan want sommige nummers irriteren mij, maar overall wel echt good times.

Around the Fur en Deftones hebben ook wel wat spin time gekregen maar zijn geen albums die ik mee genomen heb naar latere fases in mijn leven. Koi No Yokan onlangs eens beluisterd en vond dat wel degelijk. Binnenkort zet ik Ohms wel eens op.

De enige die ik door en door ken is White Pony. Geen onvoorwaardelijk fan want sommige nummers irriteren mij, maar overall wel echt good times.

Around the Fur en Deftones hebben ook wel wat spin time gekregen maar zijn geen albums die ik mee genomen heb naar latere fases in mijn leven. Koi No Yokan onlangs eens beluisterd en vond dat wel degelijk. Binnenkort zet ik Ohms wel eens op.
Ik denk dat je mogelijks het rauwere Adrenaline wel zou kunnen appreciëren.

vkwa2lxjgfdf1.jpeg

Ok wie van jullie maakt er hier memes over de TML brand? :biglaugh:

Ook nog eens de gok gewaagd.
We hebben staanplaatsen (vroeger was dat gewoon 1 ticket en maken dat je op tijd was dus wel goed dat dat veranderd is) dus hopelijk valt het goed mee!
Is dat bij jou gelukt bij de gewone ticketverkoop of presale? Bij mij bleef de site een tweetal minuten hangen, en tegen dat ik er op kon waren staanplaatsen uitverkocht, mijn dag is om zeep. Zitplaatsen bij Deftones da's ook maar niks.

Ook nog eens de gok gewaagd.
We hebben staanplaatsen (vroeger was dat gewoon 1 ticket en maken dat je op tijd was dus wel goed dat dat veranderd is) dus hopelijk valt het goed mee!
Woensdag via Live Nation presale ook mijn staanplaats geboekt. Tot nu toe in Vorst altijd gezeten dus hopelijk ziek ik daar beneden goed met mijn meter 68.

Is dat bij jou gelukt bij de gewone ticketverkoop of presale? Bij mij bleef de site een tweetal minuten hangen, en tegen dat ik er op kon waren staanplaatsen uitverkocht, mijn dag is om zeep. Zitplaatsen bij Deftones da's ook maar niks.
Ik had een meeting om 11u dus vriendin van me heeft de tickets gefixt voor Lorna Shore, in de gewone verkoop.
Deftones heeft zij ook staanplaatsen en dat was bij mijn weten ook via de gewone verkoop dus ik vrees dat je pech hebt gehad.

Savatage staat op Wacken 2026. Ik hoop dat ze dan terug naar Graspop komen.
Laat ze maar headlinen op Alcatraz! Staan nog leuke dingen op die affiche.
Niks dat me gaat overtuigen om ooit nog in dat veels te drukke modderbad te gaan staan maar het is wel al ff geleden dat ik nog zo enthousiast was over die hun affiche.

Terug
Bovenaan