Voor Nightwish acht ik de kans wel klein.
Kan is onbestaande. Live optredens van deze band zijn voor onbepaalde tijd stop gezet..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor Nightwish acht ik de kans wel klein.
k verwacht dat eigenlijk vandaag om 16u ook. Tickets gaan blijkbaar 8 november in verkoop, dus k meen wel dat ze groot deel van de undercard tegen dan zeker gaan bekendmaken.Zouden ze deze maand nog wat interessante "kleinere" namen droppen? Dat zou wel eens bepalend kunnen zijn voor mijn keuze. Zaterdag interesseert me het minste van al, de rest is eerder matig interessant.
Volledig akkoord.Feest ja. Headliner? Nee
Just! Ik ga ook naar de Lotto arena. Was dat uit het oog verloren.Electric Callboy is ook nog altijd plezant, al heb ik wat een verzadigd gevoel bij hen momenteel (en ga ik volgende week dan nog in de Lotto arena zien)
Waar heb je dat gehoord van Wind Rose?
ivm de TBC: ik verwacht eigenlijk dat Ghost ieder moment een beperkte festivaltour gaat aankondigen en die plaats gaat pakken.
Gojira zou ook kunnen (doen voorprogramma Metallica rond die periode in de UK), maar die doen terug opvallend weinig festivals.
PWD meen ik dat die geen festivals doen na intens te touren doorheen het jaar.
Slayer heeft recent een 40 years of Reign in Blood show aangekondigd in de USA, dus misschien is dat nog een wit konijn die GMM uit hun hoed tovert (maar ik vrees ervoor, die vragen blijkbaar overdreven veel om te komen spelen nu).
In het slechtste geval wordt het GnR, alhoewel ik hoop dat GMM geleerd heeft uit de slechte reacties van hun laatste optreden.
(Een Avatar/Amon Amarth/.. zie ik ze niet direct op die south stage laten headlinen (aangezien we Limp Bizkit hebben die headlinet op de North, dan heb je een echt grote band nodig om tickets te verkopen ernaast, en zeker op de donderdag)
Let wel op voor Limp Bizkit: ik heb die al goede shows zien spelen, maar minstens evenveel verschrikkelijk slechte shows weten doen. Is echt enorm afhankelijk van hoe Fred Durst zich die dag waant.
Powerwolf had ik ook nooit als headliner verwacht en was aangename verrassing.

Jawel, Acid Bath IS rond die periode in Europa. Doen support voor SOAD, maar hebben nog geen losstaande shows aangekondigd.. Zou inderdaad perfect zijn om de dome te headlinen.Ik denk dat ik een 15 bands moet zien op de 4 dagen van Graspop, en daar zit dan categorie "we zijn hier nu toch" al bij.
Die zaterdag is mss de grootste kutaffiche sinds ik naar Dessel afzak, staat letterlijk niks dat ik wil zien op heel die dag.
Tenzij de headliner in de marquee en dome op vrijdag mij nog weet te verrassen (ik hoop stiekem nog op Acid Bath ook al is er geen enkel gerucht dat die naar Europa komen) ga ik dit jaar skippen.
Ik ben momenteel richting Nederland aan het kijken om wat dingen uit te testen waar ik nog niet geweest ben (South of Heaven, Pitfest, Jera On Air)

Ik zit in 4-5 Whatsapp groepen van mensen die naar GMM gaan, in geen enkele groep hoor ik eigenlijk goede reacties op de affiche (en terecht).Ik denk dat ik een 15 bands moet zien op de 4 dagen van Graspop, en daar zit dan categorie "we zijn hier nu toch" al bij.
Die zaterdag is mss de grootste kutaffiche sinds ik naar Dessel afzak, staat letterlijk niks dat ik wil zien op heel die dag.
Tenzij de headliner in de marquee en dome op vrijdag mij nog weet te verrassen (ik hoop stiekem nog op Acid Bath ook al is er geen enkel gerucht dat die naar Europa komen) ga ik dit jaar skippen.
Ik ben momenteel richting Nederland aan het kijken om wat dingen uit te testen waar ik nog niet geweest ben (South of Heaven, Pitfest, Jera On Air)