Dit vorige maand tegengekomen, vond ik wel een aangename verrassing. Doet me bij momenten denken aan Iteru:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had ze enkel nog maar live gezien als onderdeel van Waste of Space Orchestra op Roadburn 2018 en was dus wel benieuwd hoe hun eigen materiaal het live zou doen. Moet toegeven dat ik niet zeker was of het repetitieve karakter in zo'n setting tot z'n recht zou komen.Zag er wel een fijne affiche uit! En Oranssi Pazuzu pas recent leren kennen, maar dat lijkt me live wel héél boeiend.
Toepasselijk nummer wel.. Kon je het zien dat dit gebeurde? Of was het pas achteraf duidelijk?Richie Faulkner die zijn aorta scheurt op't podium maar wel doodleuk nog snel ff een foutloze Painkiller afwerkt, wat een baas.
Er zijn beelden van en hij zegt zelf dat hij voelde dat het niet ok was, maar als ik in het publiek stond zou ik dat nooit doorgehad hebben.Toepasselijk nummer wel.. Kon je het zien dat dit gebeurde? Of was het pas achteraf duidelijk?

Beelden ondertussen opgezocht inderdaad, je merkt inderdaad niets. Is dat wetenschappelijk zelfs mogelijk? Overstijgt hij hier de overlevingslogica van Ozzy?Er zijn beelden van en hij zegt zelf dat hij voelde dat het niet ok was, maar als ik in het publiek stond zou ik dat nooit doorgehad hebben.
Jammer voor de Amerikanen maar Graspop zal ie wel halen zeker?
Ook wel ironisch dat het dan net de jongste is van die gepensioneerdenclub waar ge u zorgen moet over maken. 41 jaar godbetert.![]()

Een verrassing kon je dat toch ook niet noemen, hij staat al ettelijke decennia te bibberen op het podium.Bwa Ozzy leek invincible maar dat zwakt toch serieus af als blijkt dat hij al jaren parkinson heeft

Mogelijk Trivium ontgroeid? Smaken veranderen en evolueren. Er zijn bands die ik vandaag even goed vind als 20 jaar geleden, maar er is een even grote lijst aan bands die me echt niet meer kunnen bekoren buiten misschien wat sentimentele waarde op een zatte avond.MUZIEK is toch een raar beestje.
neem nu Trivum, een 10 tal jaar geleden kreeg ik nog een spontane zaadlozing, als ik hun nieuwste album voor het eerst kon horen.
nu bij de release van "in the court of the dragon", begin ik opnieuw (net zoals hun vorige 2 albums trouwens), mezelf in vraag te stellen: ben IK nu veranderd, of is Trivium nu veranderd?
ik verafschuw deze schijf tot in het diepste van mijn ziel.
Hun oudere werk leg ik eigenlijk ook bijna nooit meer op, maar als ik het dan toch eens doe, vind ik het wél nog goed. maar is dat dan uit nostalgische redenen, of gewoon omdat die nummers mij wél liggen?
ik ga het helaas nooit weten![]()
Wel dat is een mogelijkheid;Mogelijk Trivium ontgroeid? Smaken veranderen en evolueren. Er zijn bands die ik vandaag even goed vind als 20 jaar geleden, maar er is een even grote lijst aan bands die me echt niet meer kunnen bekoren buiten misschien wat sentimentele waarde op een zatte avond.
En voor de katerlijders wordt het Manic Monday.Morgen komen ze met THRASHING THURSDAY. Daarna volgen Freaking Friday’, ‘Slamming Saturday’ and finally ‘Sonic Sunday’
Dat zijn voor mij al genoeg interessante namen om te gaan eerlijk gezegd.Alactraz heeft ook zijn eerste namen gedropd.
En blijkbaar komen daar de komende 4 dagen nog een hele hoop bands bij.
Vandaag black en death en er staan wel een aantal toffe dingen bij.
![]()
Jop!Dat zijn voor mij al genoeg interessante namen om te gaan eerlijk gezegd.
Wie gaat er dit weekend naar Desertfest?