Metaaldraad

Dat gaat inderdaad ver. Het is zeker storend als de halve zaal een opname ligt te maken, maar een sms-je op heuphoogte om zeker niemand te storen is onschuldig.
Ok, ik zal dan maar op mijn hoede zijn vanavond... Hopelijk is er een geen automatisme van mij waarbij ik automatisch naar mijn smartphone grijp als ik een mooi vastleg-moment zie... Succes aan iedereen die het kan volhouden om naar de smartphone te grijpen en aan zij die niet gepakt worden.... :D Amai, ze zouden dit als opdracht moeten geven bij Homo Universalis ! xD

Damn

70€ voor een poster, 30€ voor een programmaboekje die eerlijk gezegd weinig voorstelt, t-shirt 40€ valt nog meeste mee.

Signed LP 700€ :unsure:

Ik vond het een dikke flop. Geluid was zeer slecht en de band speelde zelf ook niet heel erg goed. De setlist is natuurlijk subjectief maar vond hem op z'n minst slecht opgebouwd met als complete anticlimax tien minuten pauze gevolgd door een vage Sphongle-like drumsolo.

Waar ze op Werchter 2019 een ongelooflijk optreden neergezet hebben, leek dit eentje dat op automatische piloot afgehandeld werd, jammer want Werchter is het bewijs dat ze beter kunnen.

Shit, één van mijn favo bands, al was het maar door hun Castlevania-tribure die mij instant superfan heeft gemaakt (heel Nocturnal trouwens):

artworks-000251292670-htvvyf-t500x500.jpg

Rest in peace.

Ik vond het een dikke flop. Geluid was zeer slecht en de band speelde zelf ook niet heel erg goed. De setlist is natuurlijk subjectief maar vond hem op z'n minst slecht opgebouwd met als complete anticlimax tien minuten pauze gevolgd door een vage Sphongle-like drumsolo.

Waar ze op Werchter 2019 een ongelooflijk optreden neergezet hebben, leek dit eentje dat op automatische piloot afgehandeld werd, jammer want Werchter is het bewijs dat ze beter kunnen.
Daar vreesde ik al voor. Het geluid in het Sportpaleis is altijd brak.

Ik ben blij dat ik Tool gezien heb. Het optreden begon sterk, de drummer is een echte machine en is de echte ster van de band samen met de bassist.

Sportpaleis zal nooit mijn favoriete zaal zijn en is gisteren opnieuw bewezen. Zeker na de break van tien minuten was de focus bij het publiek wat weg wat de sfeer en beleving niet ten goede komt natuurlijk.

Het was niet waar ik op gehoopt had. Ik krijg nog steeds kippenvel thuis als ik Tool eens door mijn stereo laat knallen maar dat was live niet het geval. Naar mijn gevoel speelden ze wel gewoon perfect maar de klank in het Sportpaleis? Wat was dat ? Ik heb nog niet al te veel concerten bijgewoond maar lag dit aan het Sportpaleis of de geluidstechnieker ?

Mensen die filmden werden trouwens niet uit de ruimte gezet, vrij frustrerend eerlijk gezegd want als de hele zaal zwart is en er is 1 pipo naast u die aan het filmen is valt dit best hard op.

Verder snap ik het zitplan niet, ik had de 2e duurste tickets maar zat op de 1e ring rechts achteraan loodrecht op het podium, niets gelaatsuitdrukking of zicht op wat Adam of Justin aan het spelen waren.

Daarna nog een flater begaan, echt rap vertrokken na de show, naar de tramhalte gelopen maar ik stond eigenlijk aan de 2e tramhalte, elke tram reed gewoon voorbij met Sportpaleisgangers die aan de 1e halte stonden.

Geluid viel inderdaad tegen. Setlist kon volgens mij ook beter, maar is natuurlijk persoonlijk.
Visuals en show waren wel heerlijk!

Die no-cellphone policy is echt wel een verademing voor een concert!
Zouden meer bands moeten doen imo

Gelukkig niets gemist in die schijt sportpaleis .
Wel ferm geamuseerd op de topless high heels party in onze moto-club .( en veeeeeel bier )

't is dus echt wel eigen aan Sportpaleis begrijp ik. Echt wel spijtig dat hierdoor het concert tegenvalt. Setlist is inderdaad subjectief maar die vond ik best oke. Niet super gewaagd maar toch goed.

Descending vond ik echt machtig.

Het was niet waar ik op gehoopt had. Ik krijg nog steeds kippenvel thuis als ik Tool eens door mijn stereo laat knallen maar dat was live niet het geval. Naar mijn gevoel speelden ze wel gewoon perfect maar de klank in het Sportpaleis? Wat was dat ? Ik heb nog niet al te veel concerten bijgewoond maar lag dit aan het Sportpaleis of de geluidstechnieker ?

Mensen die filmden werden trouwens niet uit de ruimte gezet, vrij frustrerend eerlijk gezegd want als de hele zaal zwart is en er is 1 pipo naast u die aan het filmen is valt dit best hard op.

Verder snap ik het zitplan niet, ik had de 2e duurste tickets maar zat op de 1e ring rechts achteraan loodrecht op het podium, niets gelaatsuitdrukking of zicht op wat Adam of Justin aan het spelen waren.

Daarna nog een flater begaan, echt rap vertrokken na de show, naar de tramhalte gelopen maar ik stond eigenlijk aan de 2e tramhalte, elke tram reed gewoon voorbij met Sportpaleisgangers die aan de 1e halte stonden.
Die ‘galm’ heb je daar altijd.

Wij geparkeerd op slachthuisparking omstreeks 19u voldoende plaats (€5). Na optreden snel vertrokken richting auto en op kleine 10 min waren we zorgeloos op de autostrade.

't is dus echt wel eigen aan Sportpaleis begrijp ik. Echt wel spijtig dat hierdoor het concert tegenvalt. Setlist is inderdaad subjectief maar die vond ik best oke. Niet super gewaagd maar toch goed.

Descending vond ik echt machtig.

Tgoh ik heb al optredens gezien in het sportpaleis waar het wel goed was, het kan dus weldegelijk geen idee waar het gisteren fout ging.

Nog nooit echt last gehad van slecht geluid in Sportpaleis...maar gisteren jammer genoeg zeker wel.
Ben dus heel blij dat ik ze 3j geleden in Ziggo Dome ook gezien heb, wat wél een perfecte concertzaal is
Daarom was ik gisteren al bij al niet té ontgoocheld, anders zou'k toch beetje pissed geweest zijn

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan