Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maynard zou er in gezweet hebbenWtf €40 voor een T-shirt?![]()
Volgende keer doe ik inderdaad hetzelfde.Toch ook wel blij dat ik voor de 2de keer op rij tickets heb voor de Ziggo Dome. Voor goed geluid rij ik met plezier wat langer.
"Het geluid" is toch altijd iets dat terugkeert als mensen net naar het Sportpaleis geweest zijn.
Nee de bezwete t-shirts kosten €800!Maynard zou er in gezweet hebben
En die waar hij zijn druiven over gemorst heeft 1000?Nee de bezwete t-shirts kosten €800!
www.dansendeberen.be
Shit, één van mijn favo bands, al was het maar door hun Castlevania-tribure die mij instant superfan heeft gemaakt (heel Nocturnal trouwens):
![]()
Rest in peace.

Ja Mastodon is al jaren minder relevant dan Ghost, toch?Mastodon dat zomaar eventjes in hun eigen thuisland in het voorprogramma van Ghost gaat spelen, ouch.
Hebben die nu weer nieuw materiaal? Dat gaat toch ook hard bij die gasten.Hier staat al ganse dag de nieuwe Malevolence op, wel hard!
Mix van hardcore/beatdown met Lamb of God/Pantera/Crowbar, whatever riffs.
Morgen eindelijk nieuw materiaal! Hoe knap ziet dit er weeral uit zeg. Art work van Moonglow was ook prachtig.
Septicflesh moet ik zelf nog luisteren, alvast niet gigantisch onder de indruk van de rest. Die nieuwe Undeath viel me ook een beetje tegen, vooral ook omdat ik die eerste gigantisch goed vond.Hebben die nu weer nieuw materiaal? Dat gaat toch ook hard bij die gasten.
Paar jaar geleden live gezien en dat blaast idd wel erg lekker.
Straks eens checken! Ik ben net terug van 2 weken verlof dus heb nog wel wat in te halen (nieuwe Scepticflesh, Misery Index, Undeath, Jungle Rot, The Spirit,...)
Misery Index sloeg me ook tegen. Ik ben redelijk grote fan van die gasten maar deze vind ik een pak minder dan al de rest. Een paar goeie nummers maar niet zo'n sterke plaat eigenlijk.Septicflesh moet ik zelf nog luisteren, alvast niet gigantisch onder de indruk van de rest. Die nieuwe Undeath viel me ook een beetje tegen, vooral ook omdat ik die eerste gigantisch goed vond.
Vond die nieuwe Misery Index redelijk saai eerlijk gezegd, De laatste van hun die ik echt goed vond is Heirs Of Thievery, ligt ook al ff achter ons.Misery Index sloeg me ook tegen. Ik ben redelijk grote fan van die gasten maar deze vind ik een pak minder dan al de rest. Een paar goeie nummers maar niet zo'n sterke plaat eigenlijk.
Jungle Rot is Jungle Rot he... Daar moet je niet naar luisteren voor vernieuwing of iets speciaal. De laatste paar platen halen niet meer het niveau van vroeger maar het blijft leuk.
Undeath vind ik wel nog goed hoor. Het is misschien wel al iets te lang geleden dat ik de eerste nog heb opgelegd.
The Spirit heeft hun beste singles eerst gereleased waardoor het album ook wel iets tegenslaat maar het blijft nog wel sterk imo.
Scepticflesh is niet mijn favo band maar deze plaat is eigenlijk heel sterk. Serieus van verschoten eigenlijk.
Malevolence is serieus geëvoleerd van brute hardcore naar een moderne metalband. Het klinkt allemaal iets te afgelikt en modern voor mij ondertussen maar ze zijn wel een weg ingeslagen weg van lompe, saaie beatdown (kuch Nasty kuch) en dat kan ik alleen maar goedkeuren.

ben nu de nieuwe Blut Aus Nord voor de 2de keer aan het luisteren, dat is alvast een pareltje.