Metaaldraad

Rob Halford heeft ooit laten vallen dat hij graag eens een death metal plaat zou maken. :unsure:

Ja lap, nu zit ik met dat beeld in mijn hoofd.

Steek er dit beeld maar in. Wat een heersers bij elkaar!

288341384_340780814798054_7061291695574818092_n.jpg

Sinds ik via hier Malevolence leren kennen heb, heb ik op YouTube wat doorgeklikt en deze mannen ontdekt:

Da album stat hier al een paar weken op repeat..

Pantera zou terugkomen.
Zonder de Darrell broers uiteraard.
Ben benieuwd of het op iets gaat trekken .
Dat gaat op even veel trekken als Margriet Hermans die invalt voor Rob Halford. Het is Pantera met de Abbots of niets, de Abbots zijn helaas te vroeg gegaan dus laat het gewoon voor wat het is. Dat Rex dan gewoon terug naar Down trekt en ze hier en daar e Pantera nummerke er in smijten, zou mooier zijn

Zakk Wylde zou al kandidaat zijn om zijn goede vriend Dimebag te vervangen.

Na de dood van Dimebag ooit dit eerbetoon gemaakt

Zakk Wylde zou al kandidaat zijn om zijn goede vriend Dimebag te vervangen.

Na de dood van Dimebag ooit dit eerbetoon gemaakt

Ja Wylde is al vaker genoemd. Maar wat Pantera zo fantastisch maakte is het samenspel tussen de broers. En dat is ontstaan door decennia lang samen te spelen perfect op elkaar ingespeeld te zijn, alsof het bijna 1 persoon is die speelt. Dat kan je gwn niet terug laten komen die magie.

Neem nu Van Halen: als die nog 1 groot RIP Eddie concert doen met wat gasten kan je een zalig eresaluut hebben maar daarna is het ook gedaan, de combo is weg

Ik wil nog wel wachten om definitief oordeel te vellen.
Maar ze zijn zo legendarisch (zeker de rifs van Dimebag) dat het moeilijk te evenaren is zonder de broers.
Alleen vrees ik ervoor dat het zo hard gaat tegenvallen.
Ik zal mijn verwachtingen maar niet te hoog leggen zeker al gaat dat moeilijk zijn.

PS : wanneer zou nieuw Slipknot album moeten verschijnen ?

Terug
Bovenaan