Metaaldraad

Lol, ik heb die Lorna Shore ook eens gecheckt, halverwege het nummer weer afgezet, ik snap precies toch niet waarom daar tegenwoordig zo een hype rond is, maar om het met Cerulean zijn woorden te zeggen: Wat een kutmuziek :unsure:

Lol, ik heb die Lorna Shore ook eens gecheckt, halverwege het nummer weer afgezet, ik snap precies toch niet waarom daar tegenwoordig zo een hype rond is, maar om het met Cerulean zijn woorden te zeggen: Wat een kutmuziek :unsure:

Ieder zijn ding natuurlijk :)

Ik ben zelden voor metalcore-achtige dingen te vinden* als ik er een genre mag opplakken, maar Lorna Shore is voor mij een goeie mix tussen snelheid en melodie, met nog eens intense "zang" er bovenop. De nieuwe CD moet ik nog wat meer beluisteren, sleept me precies minder mee op het eerste zicht.

* bij de meeste metalcore bands krijg ik een gevoel van "willen maar niet kunnen", zowel naar zang als naar drummers toe als ze voor de cliché afwisseling gaan tussen snel en mid-tempo getrommel.

Even wat reclame maken voor een maat van mij.
Snoodaert, gitarist van o.a. Kludde en Welcome to Holyland, brengt in januari zijn solo-debuut uit met Nachtmaer, black metal geïnspireerd door de BM uit de jaren '90. Het album 'Van de Mare Bereen' bevat 4 nummers met 4 verschillende gastzangers (waaronder ikzelf). 1 nummer is vandaag in première gegaan, met Ronarg van Antzaat en Ars Veneficium. Ook dit zal natuurlijk niet iedereen zijn ding zijn 😁

Addergebroed review: https://addergebroed.com/2022/11/25/nachtmaer-van-de-mare-bereen/

Iron Maiden gaan ze heus niet boeken hoor of het moet door omstandigheden niet anders kunnen.

Anyway,sta in de wachtrij voor combi .
Ben benieuwd waarom we die 28ste november op onze kalender moesten plaatsen?

Iron Maiden gaan ze heus niet boeken hoor of het moet door omstandigheden niet anders kunnen.

Anyway,sta in de wachtrij voor combi .
Ben benieuwd waarom we die 28ste november op onze kalender moesten plaatsen?
De datum dat Metallica aangekondigd zal worden.

Dat is toch het hardnekkige gerucht

Ze geven de vaste ‘klanten’ de kans om een combi te kopen zonder veel stress? Kan me inbeelden als ze Metallica aankondigen het snel zal gaan
Want het volk dat afzakt naar Dessel na de aankondiging van Metallica koopt direct een ticket voor 4 dagen Graspop? Wie twijfelt voor een dagticket vrijdag is er aan voor de moeite dat wel. Ik zie Download ook maar als iets op zichzelf staand hoor, de tour van dit jaar heeft de UK geskipt de laatste keer dat ze daar geweest zijn was 2019, dan kunt ge wel is twee dagen headlinen.

Laatst bewerkt:
Het zou me toch ook verbazen moesten ze enkel voor Download naar Europa afzakken tijdens de zomer.
Niet onmogelijk natuurlijk.
Ik vind persoonlijk dat het er vrij gunstig uitziet voor GMM maar het kan evengoed zijn dat ze eigen stadiumtour organiseren of in Oostende neerstrijken.

Er zijn ook nog geen andere kanonnen (kaliber GNR,AC/DC,SOAD,RATM) die een tour aangekondigd hebben.
SOAD wel ergens op een Amerikaans festival maar voor de rest.
GMM heeft nog altijd zo'n naam (en er zijn niet echt veel opties) nodig op donderdag en eventueel zelfs op vrijdag om dag sold out te krijgen.
Ze zullen niet moeten afkomen met Nightwish,BMTH of Evanescence als headliner op die dagen imo.
Hellfest zou morgen met een deel van hun affiche komen (vorig jaar al wel Metallica gehad dus die kans is wel klein),Rock Am Ring ook nog altijd magere bezetting,Metallica is daar ook gast aan huis.

Ik zet mijn geld er niet op maar blijf het herhalen,de kansen voor Metallica op GMM zijn nog nooit zo groot geweest.
Just make it happen.

Nabije toekomst zal het wel duidelijk maken.
Normaal binnen een week of 2 zullen de 2 overgebleven headliners wel bekend zijn.

Zakk Wylde gaat met Pantera touren normaal gezien,dan zal Ozzy met vervanger moeten komen.
Denk dat tour met zowel Pantera als Ozzy toch iets teveel van het goede is.
Laatste geruchten zijn dat tour van Ozzy gecancelled gaat worden.

Terug
Bovenaan