Metaaldraad

Dagtickets zijn pas voor januari. En de algemene verkoop is vanaf vrijdag.
Vandaag is het pre-sale voor fifth members. Vanaf 11u kan je bestellen met u code, ik ben legacy (aka vroeger lid van de betalende metclub) dus ik mocht nog 2 uur vroeger inloggen.

In elk geval, het geld is van de rekening, de tickets zitten in de mailbox en binnenkort zitten we samen om de reis zelf ff te bespreken. Enige wat ik nu nog moet doen is hopen dat 5FDP ophoudt met bestaan tegen juli 2024 zodat die vervangen kunnen worden door deftige support.
Heb ook een presale code maar het zal voor januari worden dan en Amsterdam. En inderdaad 5FDP is wel Johnnen metal van de bovenste plank, van ice nine kills wel nog nooit gehoord

Heb ook een presale code maar het zal voor januari worden dan en Amsterdam.
Ik vergeef het mezelf nooit als ik een dagticket pak en een hele set vol stubru hits krijg om dan te horen dat ze de dag erna volledig Ride The Lightning spelen dus ik ging sowieso combi gaan 😅

Nu, ik heb ze wel al vaak genoeg gezien uiteindelijk (dit wordt n° 18 en 19, in het 7e land) dus ik ben ze ook wat aan het "misbruiken" om eens in steden te komen die niet altijd bovenaan mijn lijst staan maar wel interessant zijn om eens te bezoeken. Ik zal dus niet snel nog naar Metallica gaan kijken in België of Nederland. Vandaar dus Warschau deze keer.

Ik vergeef het mezelf nooit als ik een dagticket pak en een hele set vol stubru hits krijg om dan te horen dat ze de dag erna volledig Ride The Lightning spelen dus ik ging sowieso combi gaan 😅
Snap ik. Alleen ja ik kan in 2023 enkel die dag zeker gaan, anders had ik het misschien ook nog wel combi gepakt. Wel nog getwijfeld voor Madrid maar 2024 is nog ver en hoe graag ik die stad ook zie in juli kunde daar alleen maar puffen en door de zon gebakken worden

Laatst bewerkt:
Kludde op Alcatraz! Eindelijk eens een interessante groep op de line-up!

Volgens de site van Alcatraz spelen ze wel folk metal :unsure:

haha Huldrefolk, wat een blast from the past. Ook wel een paar keer live gezien in die tijd. Maar wel interessant leesvoer ja, ik wist ook niet dat hij zo een complotdenker was.

haha Huldrefolk, wat een blast from the past. Ook wel een paar keer live gezien in die tijd. Maar wel interessant leesvoer ja, ik wist ook niet dat hij zo een complotdenker was.
Ze kwamen destijds af en toe wel in het vizier van AFF en traden wel eens op in parochiezaaltjes voor mensen met een kale kop en een kramp in de rechterarm. Dus ja, ik wist dat die ideologisch niet erg koosjer ( :unsure: ) waren.

Ze kwamen destijds af en toe wel in het vizier van AFF en traden wel eens op in parochiezaaltjes voor mensen met een kale kop en een kramp in de rechterarm. Dus ja, ik wist dat die ideologisch niet erg koosjer ( :unsure: ) waren.
Ja, maar het volk dat je trekt als groep, daar heb je niet altijd vat op (de plaatsen of organisaties waarvoor je speelt natuurlijk wel). Ik herinner me ook nog dat mijn project Toorn op last.fm plots het label NSBM had gekregen, ik wist niet wat ik zag, dat is behoorlijk absurd. Dat is dan een enkeling die dat toevoegt maar je kunt daar dan wel mee geconfronteerd worden.

Ja, maar het volk dat je trekt als groep, daar heb je niet altijd vat op (de plaatsen of organisaties waarvoor je speelt natuurlijk wel). Ik herinner me ook nog dat mijn project Toorn op last.fm plots het label NSBM had gekregen, ik wist niet wat ik zag, dat is behoorlijk absurd. Dat is dan een enkeling die dat toevoegt maar je kunt daar dan wel mee geconfronteerd worden.
Er zijn inderdaad zaken waar je geen vat op hebt, maar ben je daar dan op aangesproken geweest?

Er zijn ook mensen (en pagina's, subreddits,...) die daar heel ver in gaan ook he, die het minste rechtste gedachtengoed gelijk gaan zetten aan NSBM en neo-nazi's.

Van Huldrefolk ken ik enkel de drummer en dat is een vriendelijke jongen maar die zegt nooit veel dus eerlijk gezegd heb ik zelfs geen flauw idee hoe dat daar mee zit :D

Er zijn ook mensen (en pagina's, subreddits,...) die daar heel ver in gaan ook he, die het minste rechtste gedachtengoed gelijk gaan zetten aan NSBM en neo-nazi's.
RABM op Reddit

Down the rabbit hole you go. Het eerste wat ik daar al tegenkom is een verwijzing naar een Black Metal Rainbows compilatie van de beste queer black metal acts in de scène.

Online wel ja, meermaals.
Ook wel omwille van de titel van het eerste album: Galgenberg. Blijkbaar zou er een Poolse (ofzo) NSBM band zijn met die naam.
Lol eens opgezocht: https://www.metal-archives.com/bands/Galgenberg/
ze hebben zelfs een split met Der Sturmer, dan heb je het al gemaakt in het NSBM wereldje :unsure:

Maarja soms moet je als groep gewoon maar in het Vlaams zingen en je wordt door sommigen al in het vlaams-nationalistisch hoekje geduwd...

RABM op Reddit

Down the rabbit hole you go. Het eerste wat ik daar al tegenkom is een verwijzing naar een Black Metal Rainbows compilatie van de beste queer black metal acts in de scène.

Queer black metal, is dat het nieuwe trve Norwegian black metal? Alsof het er iets toe doet wat de seksuele voorkeur van de band of bepaalde leden van de band is...

Terug
Bovenaan