zo hard tast jij zijn hersenkronkels aan. onmens!"ik wordt"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo hard tast jij zijn hersenkronkels aan. onmens!"ik wordt"
Amai seg, goet getaan, uw spelling is zeer verzorgdt, zo hoord iesorry *hardt
ik was ooit met iemand op café
en ik vroeg:
zit jij hier ook?
en hij stond op en hij zei:
nee ik zat.
Nav deze post een thread voor moppen en oneliners die zo oud zijn als de straat, maar toch blijven leven en waar we enkel nog mee lachen uit sociale beleefdheid.
Sitiuatie: ge zijt de auto aan het wassen.
De buur passeert: ha, de auto aan het wassen? Als ge wilt moogt ge de mijne ook doen!
?? Het was toch , élke maar dan ook élke fucking keer iemand die je wagen bekraste .!!Ik zweert u die "mop" he.
Ik was toch minstens 1-2 keer per maand mijn auto hier langs de kant van het straat en élke maar dan ook élke fucking keer is er iemand die daar mee afkomt.
Altijd al fan geweest van zijn kak verhalen .Say what? Heeft zijn zus die dikke bak in de prak gereden?

Say what? Heeft zijn zus die dikke bak in de prak gereden? @kay-gell ?
?? Het was toch , élke maar dan ook élke fucking keer iemand die je wagen bekraste .!!
En je zus heeft hem dan in prak gereden (, total loss ) toch ?

hahaha, goeie onelinerMijne vorige. Die is arts in 't ziekenhuis en net rond de eerste lockdown valt haar auto in panne, die was aan het wachten op ne auto van mensen die we kenden om over te kopen (maar die hadden hem nog even nodig).
Heb dan mijne uitgeleend en ze heeft daar een accident mee gehad. Dus heb toen een heel aantal maanden zonder auto gereden (enfin we hadden die van mijn vriendin), mja het was voor de goede zaak. Mijn zus had het toen echt druk.
En het lullige is dat mijn ouders ook ne oude diesel hadden, maar de LEZ-zone begint 50 meter voor het ziekenhuis. En ze had daar al es een serieuze boete gehad toen ze die es geleend had en 's nachts moest opgaan voor een re-animatie.
Hier is 't filmpke van 't accident. Ze had zelf niks, het was ne 5 serie dus best stevig. Maar toch total-loss verklaard omdat er zoveel vervangen moest worden. En ook ne fijne aftrek voor de krassen natuurlijk.
3 keer toch ja, en hier in de buurt misschien 100den auto's.
Maar de krasser hebben we in de zomer betrapt na ne tip van de café baas hierlangs
Camera geïnstalleerd en op ne avond kwam de café baas langs. Net ne auto bekrast en degene die hij vermoedde dat 't was zat op café.
Op de beelden gekeken en ge herkende hem direct.
Dan de politie gebeld en net voor die aankwamen heb ik (voor 't eerst ooit) buiten de ring mij een beetje laten gaan.
Was 't echt kotsbeu. M'n vriendin haar eerste autoke helemaal bekrast. Mijne vorige op de motorkap, een deur en de koffer. En 2 weken ervoor mijne nieuwe die ik 3 dagen had.
Enfin heb mij wel wat ingehouden zodat em ni in 't ziekenhuis lag en ik ni in de bak. Maar er was wat schade aan café en hij is naar buiten gemankt. Denk dat em 't nog een paar weken goed aan mij dacht als em uit z'n bed stapte
Heb hem toen ook duidelijk gezegd dat em er niet meer mee weg komt als ik hem in de buurt zie. Sindsdien is hij ook niet meer terug gekomen.
Erna heb ik nog telefoon gehad van een café in Alken waar ze hem ook verdachten 100den auto's te hebben bekrast. Die wisselde dus met periodes van café en dan stopte/begon 't gekras naar gelang waar hij was. Hij gokte dan op zo een toestel en als die verloor reageerde die zich zo af.
De café-baas vermoedde hem na dit incident (die saab die ff in beeld komt is van mijne baas btw) die avond heeft hij die zo zijn vertrekken richting de bankautomaat verder in straat om geld bij te halen en op heel die route naar daar is dat dus gebeurd. En sindsdien heeft hij dat altijd gedacht, maar dat is dus erg moeilijk te bewijzen en zeker als ge een druk café te runnen hebt. Maar toen hij mijn nieuwe auto bekrast had heb ik dus ne google camera gekocht om de parking te filmen. Ervoor hing er ne dashcam maar die nam maar 4-5 uur in loop op, dus heb hem gemist op mijn eigen auto.
Buurtbewoners blij, café baas blij (want bad for business omdat klanten hun auto's geregeld beschadigd raakte en heb z'n schade in orde gebracht), de man die z'n auto net bekrast was blij. Mijn klachten tegen hem van de vorige auto's zijn helaas geseponeerd omdat ge niet kunt bewijzen dat hij 't was. Wat ook mede de reden was waarom ik zelf eens een gesprek met de man wilde. Want dat soort mannen komt er vaak mee weg en dan doen ze 't gewoon terug.
En tis nu maar te hopen dat 't bij ene krasser blijft hier.
Hij is achteraf ook nog tegen de politie beginnen zeuren dat em ewa corrigerende tikjes heeft gekregen. Maar die moesten er es goed mee lachen.
Ik had mij al uit de voeten gemaakt en m'n vriendin is daar gebleven met de camerabeelden. Iedereen in 't cafe zei dat ze ni wisten wie ik was dus ja, good luck.
En die dwaas ontkende nog alles, tot em de beelden zag tja...
Tis te hopen dat em er mee stopt want over onze 3 auto's ging 't over +/- 8000 euro en denk dat ge dat gerust maal 50 moogt doen alleen hier in de buurt.
hahaha, goeie oneliner
Camera geïnstalleerd en op ne avond kwam de café baas langs. Net ne auto bekrast en degene die hij vermoedde dat 't was zat op café.Op de beelden gekeken en ge herkende hem direct.Dan de politie gebeld en net voor die aankwamen heb ik (voor 't eerst ooit) buiten de ring mij een beetje laten gaan.Was 't echt kotsbeu. M'n vriendin haar eerste autoke helemaal bekrast. Mijne vorige op de motorkap, een deur en de koffer. En 2 weken ervoor mijne nieuwe die ik 3 dagen had.Enfin heb mij wel wat ingehouden zodat em ni in 't ziekenhuis lag en ik ni in de bak. Maar er was wat schade aan café en hij is naar buiten gemankt. Denk dat em 't nog een paar weken goed aan mij dacht als em uit z'n bed stapte
Heb hem toen ook duidelijk gezegd dat em er niet meer mee weg komt als ik hem in de buurt zie. Sindsdien is hij ook niet meer terug gekomen.Erna heb ik nog telefoon gehad van een café in Alken waar ze hem ook verdachten 100den auto's te hebben bekrast. Die wisselde dus met periodes van café en dan stopte/begon 't gekras naar gelang waar hij was. Hij gokte dan op zo een toestel en als die verloor reageerde die zich zo af.De café-baas vermoedde hem na dit incident (die saab die ff in beeld komt is van mijne baas btw) die avond heeft hij die zo zijn vertrekken richting de bankautomaat verder in straat om geld bij te halen en op heel die route naar daar is dat dus gebeurd. En sindsdien heeft hij dat altijd gedacht, maar dat is dus erg moeilijk te bewijzen en zeker als ge een druk café te runnen hebt. Maar toen hij mijn nieuwe auto bekrast had heb ik dus ne google camera gekocht om de parking te filmen. Ervoor hing er ne dashcam maar die nam maar 4-5 uur in loop op, dus heb hem gemist op mijn eigen auto.Buurtbewoners blij, café baas blij (want bad for business omdat klanten hun auto's geregeld beschadigd raakte en heb z'n schade in orde gebracht), de man die z'n auto net bekrast was blij. Mijn klachten tegen hem van de vorige auto's zijn helaas geseponeerd omdat ge niet kunt bewijzen dat hij 't was. Wat ook mede de reden was waarom ik zelf eens een gesprek met de man wilde. Want dat soort mannen komt er vaak mee weg en dan doen ze 't gewoon terug.En tis nu maar te hopen dat 't bij ene krasser blijft hier.Hij is achteraf ook nog tegen de politie beginnen zeuren dat em ewa corrigerende tikjes heeft gekregen. Maar die moesten er es goed mee lachen.Ik had mij al uit de voeten gemaakt en m'n vriendin is daar gebleven met de camerabeelden. Iedereen in 't cafe zei dat ze ni wisten wie ik was dus ja, good luck.En die dwaas ontkende nog alles, tot em de beelden zag tja...Tis te hopen dat em er mee stopt want over onze 3 auto's ging 't over +/- 8000 euro en denk dat ge dat gerust maal 50 moogt doen alleen hier in de buurt.Dus heb toen een heel aantal maanden zonder auto gereden

Kaygell in zijn garageMooi verhaal, ik moest wel even lachen met:
![]()
Ge hebt serieus moeite gedaan.@recipe4hate Ik heb er speciaal voor u ne oneliner van gemaakt. Voor optimaal bekijken efkes kopiëren en plakken in kladblok. Nu moet ik efkes uitrusten van het harde werk.
straight_six zei: Say what? Heeft zijn zus die dikke bak in de prak gereden? @kay-gell ?Mijne vorige. Die is arts in 't ziekenhuis en net rond de eerste lockdown valt haar auto in panne, die was aan het wachten op ne auto van mensen die we kenden om over te kopen (maar die hadden hem nog even nodig).Heb dan mijne uitgeleend en ze heeft daar een accident mee gehad. Dus heb toen een heel aantal maanden zonder auto gereden (enfin we hadden die van mijn vriendin), mja het was voor de goede zaak. Mijn zus had het toen echt druk.En het lullige is dat mijn ouders ook ne oude diesel hadden, maar de LEZ-zone begint 50 meter voor het ziekenhuis. En ze had daar al es een serieuze boete gehad toen ze die es geleend had en 's nachts moest opgaan voor een re-animatie.Hier is 't filmpke van 't accident. Ze had zelf niks, het was ne 5 serie dus best stevig. Maar toch total-loss verklaard omdat er zoveel vervangen moest worden. En ook ne fijne aftrek voor de krassen natuurlijk. Pieterman zei: ?? Het was toch , élke maar dan ook élke fucking keer iemand die je wagen bekraste .!! En je zus heeft hem dan in prak gereden (, total loss ) toch ?3 keer toch ja, en hier in de buurt misschien 100den auto's.Maar de krasser hebben we in de zomer betrapt na ne tip van de café baas hierlangsCamera geïnstalleerd en op ne avond kwam de café baas langs. Net ne auto bekrast en degene die hij vermoedde dat 't was zat op café.Op de beelden gekeken en ge herkende hem direct.Dan de politie gebeld en net voor die aankwamen heb ik (voor 't eerst ooit) buiten de ring mij een beetje laten gaan.Was 't echt kotsbeu. M'n vriendin haar eerste autoke helemaal bekrast. Mijne vorige op de motorkap, een deur en de koffer. En 2 weken ervoor mijne nieuwe die ik 3 dagen had.Enfin heb mij wel wat ingehouden zodat em ni in 't ziekenhuis lag en ik ni in de bak. Maar er was wat schade aan café en hij is naar buiten gemankt. Denk dat em 't nog een paar weken goed aan mij dacht als em uit z'n bed stapte
Heb hem toen ook duidelijk gezegd dat em er niet meer mee weg komt als ik hem in de buurt zie. Sindsdien is hij ook niet meer terug gekomen.Erna heb ik nog telefoon gehad van een café in Alken waar ze hem ook verdachten 100den auto's te hebben bekrast. Die wisselde dus met periodes van café en dan stopte/begon 't gekras naar gelang waar hij was. Hij gokte dan op zo een toestel en als die verloor reageerde die zich zo af.De café-baas vermoedde hem na dit incident (die saab die ff in beeld komt is van mijne baas btw) die avond heeft hij die zo zijn vertrekken richting de bankautomaat verder in straat om geld bij te halen en op heel die route naar daar is dat dus gebeurd. En sindsdien heeft hij dat altijd gedacht, maar dat is dus erg moeilijk te bewijzen en zeker als ge een druk café te runnen hebt. Maar toen hij mijn nieuwe auto bekrast had heb ik dus ne google camera gekocht om de parking te filmen. Ervoor hing er ne dashcam maar die nam maar 4-5 uur in loop op, dus heb hem gemist op mijn eigen auto.Buurtbewoners blij, café baas blij (want bad for business omdat klanten hun auto's geregeld beschadigd raakte en heb z'n schade in orde gebracht), de man die z'n auto net bekrast was blij. Mijn klachten tegen hem van de vorige auto's zijn helaas geseponeerd omdat ge niet kunt bewijzen dat hij 't was. Wat ook mede de reden was waarom ik zelf eens een gesprek met de man wilde. Want dat soort mannen komt er vaak mee weg en dan doen ze 't gewoon terug.En tis nu maar te hopen dat 't bij ene krasser blijft hier.Hij is achteraf ook nog tegen de politie beginnen zeuren dat em ewa corrigerende tikjes heeft gekregen. Maar die moesten er es goed mee lachen.Ik had mij al uit de voeten gemaakt en m'n vriendin is daar gebleven met de camerabeelden. Iedereen in 't cafe zei dat ze ni wisten wie ik was dus ja, good luck.En die dwaas ontkende nog alles, tot em de beelden zag tja...Tis te hopen dat em er mee stopt want over onze 3 auto's ging 't over +/- 8000 euro en denk dat ge dat gerust maal 50 moogt doen alleen hier in de buurt.