Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Wie was de gast? Mag in spoilertagsWell, that was funny in the most unexpected way![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie was de gast? Mag in spoilertagsWell, that was funny in the most unexpected way![]()
Wie was de gast? Mag in spoilertags

Ik heb een foto gezien op Jelle zijn Instagram. Wie is die man?Wie was de gast? Mag in spoilertags
He goes by many names.Ik heb een foto gezien op Jelle zijn Instagram. Wie is die man?
Ik begin zo stilaan te denken dat die laatste nog de beste gaat wordenHe goes by many names.
Klopt wel, maar Rijckaert maakte veel goed, wat ne kerel is dat toch ookIk vond de Jorn wel wat tegenvallen eigenlijk. Misschien omdat deze aflevering al wat te gehyped werd. De setting is geniaal maar de mens zelf soms te sec/ontwijkend in zijn antwoorden.

Waar heb je deze kunnen beluisteren?Na een kleine 3 jaar is er een einde gekomen aan de quest om alle afleveringen van Mosselen te beluisteren.
Er is toch een grote evolutie geweest, van in de bureau van William zijn vader tot samen met Jelle een zaalshow.
Er is veel volk/vrienden gekomen en gegaan. Attitude en concept is veranderd met de tijd mee.
Is dit een goede evolutie? Ik weet het niet. Persoonlijk mis ik die intieme settings en praat met de vrienden.
Maar we mogen niet vergeten dat dit voor Xander een trip van 14 jaar was. Verandering en groei was onvermijdelijk, hoe leuk we dat wel of niet mogen vinden.
Ik blijf Mosselen alvast volgen.
En hoe kan ik deze trip anders vieren dan door los weer naar de eerste aflevering te gaan.![]()
Vanochtend ook gemerkt, zal iets it-technisch zijn vermoed ikWaar heb je deze kunnen beluisteren?
Want de jongste aflevering dat ik op spotify kan vinden is #281…
Ik heb ze allemaal via Spotify beluisterd. Recent zelfs nog de eerste.Waar heb je deze kunnen beluisteren?
Want de jongste aflevering dat ik op spotify kan vinden is #281…
Ook bevestigd door Xander op zijn IGIk heb ze allemaal via Spotify beluisterd. Recent zelfs nog de eerste.
Zoals Jules zegt, het zal iets technisch zijn.