Was idd een zeer random avond. Met momenten goed gelachen, maar anderzijds ook wel veel sleur.

Geen idee wat Metejoor ging geven. Kan die mens eigenlijk totaal niet zien, dus ergens wel blij dat hij er niet was, al had hij het tegendeel kunnen bewijzen.

Nog eens geluisterd, omdat ik Sam Gooris wel heel geestig vind.

Het Nona stuk overgeslagen, want die geforceerde puberale Stubru vete boeit mij niet.

Iets teveel Xander en Kelly aan het woord die zichzelf wat te grappig vonden bij momenten. Maar wel nog geestige stukjes van Sam en Jelle.

Nee, live podcasts, het blijft toch een speciale format die minder aan mij besteed is. Stop aub met gasten uit te nodigen waar ik fan van ben. :)

Halverwege in de Eeklo aflevering en toch even moeten pauzeren. 🤣

De cola spoot uit mijn neus van het lachen bij Jelle zijn opmerking over vrouwen in de patisserie.. (wie het al gehoord/gezien heeft zal wel weten waarover ik het heb denk ik)

Mijn neus piekt er nog van...

Ik vond de Jorn wel wat tegenvallen eigenlijk. Misschien omdat deze aflevering al wat te gehyped werd. De setting is geniaal maar de mens zelf soms te sec/ontwijkend in zijn antwoorden.

Ik vond de Jorn wel wat tegenvallen eigenlijk. Misschien omdat deze aflevering al wat te gehyped werd. De setting is geniaal maar de mens zelf soms te sec/ontwijkend in zijn antwoorden.
Klopt wel, maar Rijckaert maakte veel goed, wat ne kerel is dat toch ook :laugh:

Na een kleine 3 jaar is er een einde gekomen aan de quest om alle afleveringen van Mosselen te beluisteren.
Er is toch een grote evolutie geweest, van in de bureau van William zijn vader tot samen met Jelle een zaalshow.
Er is veel volk/vrienden gekomen en gegaan. Attitude en concept is veranderd met de tijd mee.
Is dit een goede evolutie? Ik weet het niet. Persoonlijk mis ik die intieme settings en praat met de vrienden.
Maar we mogen niet vergeten dat dit voor Xander een trip van 14 jaar was. Verandering en groei was onvermijdelijk, hoe leuk we dat wel of niet mogen vinden.

Ik blijf Mosselen alvast volgen.

En hoe kan ik deze trip anders vieren dan door los weer naar de eerste aflevering te gaan. :)

Na een kleine 3 jaar is er een einde gekomen aan de quest om alle afleveringen van Mosselen te beluisteren.
Er is toch een grote evolutie geweest, van in de bureau van William zijn vader tot samen met Jelle een zaalshow.
Er is veel volk/vrienden gekomen en gegaan. Attitude en concept is veranderd met de tijd mee.
Is dit een goede evolutie? Ik weet het niet. Persoonlijk mis ik die intieme settings en praat met de vrienden.
Maar we mogen niet vergeten dat dit voor Xander een trip van 14 jaar was. Verandering en groei was onvermijdelijk, hoe leuk we dat wel of niet mogen vinden.

Ik blijf Mosselen alvast volgen.

En hoe kan ik deze trip anders vieren dan door los weer naar de eerste aflevering te gaan. :)
Waar heb je deze kunnen beluisteren?
Want de jongste aflevering dat ik op spotify kan vinden is #281…

Terug
Bovenaan