Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die twee platen vind ik hem wel een goeie zanger, maar Dickinson heeft vandaag nog altijd een sterke stem. Dat kon je van Di'Anno niet zeggen.Ik speel die eerste 2 te weinig. Gisteren nog eens opgelegd uit eerbetoon en daar staan gvd toch echt parels op.
Di'Anno was geen goeie zanger, en naar het schijnt ook niet de meeste leuke persoon, maar hij heeft toch mee geholpen om een absolute legende op de kaart te zetten.
Mijn droom om Maiden eens live te zien met alle 3 de zangers kan bij deze voorgoed de vuilbak in.
RIP
Amai ja.@Kid_C vernoemt het beste nummer dat ze ooit geschreven hebben, no doubt. Maar ik nomineer alvast Drifter als de meest gruwelijk onderschatte Maidenschijf:
Beetje typisch RS zeker? 50% favorietjes 50% popularity contest![]()
The 250 Greatest Albums of the 21st Century So Far
The best albums of 21st century so far, including Beyonce, Taylor Swift, Bad Bunny, Radiohead, Lady Gaga, and morewww.rollingstone.com
Nou, het begint goed met Nsync!
Geen Renegades? List invalidated!![]()
The 250 Greatest Albums of the 21st Century So Far
The best albums of 21st century so far, including Beyonce, Taylor Swift, Bad Bunny, Radiohead, Lady Gaga, and morewww.rollingstone.com
Nou, het begint goed met Nsync!
Er zijn er nog een paar: Converge - Jane Doe, Deftones - White Pony en System of a Down - Toxicity. Maar inderdaad trekt op weinig.Ik heb denk ik 1 metalplaat zien passeren (Mastodon - Leviathan).
Baggerlijst voor mij.![]()