Ge beseft toch dat dat nooit meer zal zijn zoals vroeger met Chester?Ik zit er al klaar voor. Is voor mij dé band van mijn jeugd. By far.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge beseft toch dat dat nooit meer zal zijn zoals vroeger met Chester?Ik zit er al klaar voor. Is voor mij dé band van mijn jeugd. By far.
5 septemberHoe is het met de teller?![]()
Same here, voor de zekerheid al een annuleerbaar hotel geboekt in Dublin ookIk ga toch ook proberen om een ticket te bemachtigen, was een van mijn allerlievelings bands in mijn jongere jaren. Kan mij ook echt niet schelen of het voor het geld is of ze echt buddy buddy zijn, zolang de tickets relatief schappelijk zijn (aka geen enkele honderden of duizenden euro's) is het mij eender.
.Same here, voor de zekerheid al een annuleerbaar hotel geboekt in Dublin ook.
EDIT: er zijn ondertussen mensen die al een presale code hebben gekregen.
Ja tuurlijk besef ik da. Dat moet mij ook niet gezegd worden. Ik vond Linkin Park al niet meer hetzelfde sinds pakweg 2012 ofzo. Maar ik wil ze wel gewoon graag terug zien. Boeit mij niet in welk gedaante.Ge beseft toch dat dat nooit meer zal zijn zoals vroeger met Chester?
Sites zijn gecrasht toen de verkoop begon en de oasis site ligt nog altijd plat.Al even binnen voor Oasis tickets, maar bij het klikken op 'find tickets' blijft er maar 'something went wrong' opkomen.
Enorm frustrerend dit
Verkoop mij maar wat slechtst in de agenda past danTickets voor Manchester en Londen, we zien wel wat dan het best in de agenda past![]()

Had niet dat probleem, queue verliep vrij vlot.Sites zijn gecrasht toen de verkoop begon en de oasis site ligt nog altijd plat.
En hebt ge u tickets dan of niet?Had niet dat probleem, queue verliep vrij vlot.
Was bij het kiezen van de tickets dat er iets fout liep, terwijl het niet uitverkocht was.
Zonde wel dat er toch altijd zo'n zever moet zijn, dan ben ik liever kansloos nummer 323044 in de queue.
Neen, kwam altijd een foutmelding op zoals bij @Wulf OSBEn hebt ge u tickets dan of niet?
Als ik tip mag geven. Ik heb voor een Metallica show nog last minute tickets kunnen scoren omdat al die tickets die op viagogo en consoorten aan woekerprijzen waren verkocht terug te koop gezet werden. Dus blijf op die wachtlijst en hou de ticketpagina wat in de gaten laatste weken voor data. Ge weet maar nooitNeen, kwam altijd een foutmelding op zoals bij @Wulf OSB
sowieso. Ook via voetbalgroepen op fb aan het rondhoren wie er eventueel spares heeftAls ik tip mag geven. Ik heb voor een Metallica show nog last minute tickets kunnen scoren omdat al die tickets die op viagogo en consoorten aan woekerprijzen waren verkocht terug te koop gezet werden. Dus blijf op die wachtlijst en hou de ticketpagina wat in de gaten laatste weken voor data. Ge weet maar nooit