Muzieknieuws

€175 voor gewoon ticket? Serieus, al die optredens zijn echt wel voor de happy few aan het worden. Voor hetzelfde geld stapt hij het af nadat er iemand bier naar hem gooit.

Waar is de tijd dat Metallica klaagde over Napster en dergelijke die de muziekindustrie ging crashen

Het krijgt alvast nog een staartje
Daar komt niets van in huis.
Hotels gebruiken al jaren die dynamische prijzen.
Het grote probleem bij deze ticketverkoop was eerder dat de verkoop voor Dublin een uur vroeger was dan de UK shows.
Met ryanair kan je voor 10eu van Liverpool naar Dublin vliegen... en zo lees je veel mensen die voor alle shows geprobeerd hebben.

En al zeker in Ierland gaan ze helemaal niets tegen ticketmaster doen. Justitie is hier de allergrootste klucht dat ik ooit al heb meegemaakt.

Heb al vaker die artikels gezien over ticketmaster als er weer eens een grote act naar Dublin komt maar het blijft altijd bij dat artikel. :p

Trouwens best wel verwonderd dat er zoveel interesse is voor oasis. :unsure:

Laatst bewerkt:
Op het nieuws spraken ze over €7000 op bepaalde websites. Met andere woorden niet-oasis fans kopen de tickets om winst te maken. Zelfs al vragen ze ‘maar’ €1000 dan is het nog schandalig

Op het nieuws spraken ze over €7000 op bepaalde websites. Met andere woorden niet-oasis fans kopen de tickets om winst te maken. Zelfs al vragen ze ‘maar’ €1000 dan is het nog schandalig
Band heeft zelf al gezegd dat ze doorverkoop enkel via 2 platformen toelaat aan niet meer dan de verkoopprijs. Hier is dat wetgeving en worden die tickets ook effectief gedeactiveerd. Probleem is gewoon dat die gedeactiveerde tickets terugvloeien naar Ticketmaster en die er dus ook nog eens aan verdienen

Daar komt niets van in huis.
Hotels gebruiken al jaren die dynamische prijzen.
Het grote probleem bij deze ticketverkoop was eerder dat de verkoop voor Dublin een uur vroeger was dan de UK shows.
Met ryanair kan je voor 10eu van Liverpool naar Dublin vliegen... en zo lees je veel mensen die voor alle shows geprobeerd hebben.

En al zeker in Ierland gaan ze helemaal niets tegen ticketmaster doen. Justitie is hier de allergrootste klucht dat ik ooit al heb meegemaakt.

Heb al vaker die artikels gezien over ticketmaster als er weer eens een grote act naar Dublin komt maar het blijft altijd bij dat artikel. :p

Trouwens best wel verwonderd dat er zoveel interesse is voor oasis. :unsure:

Laat ons dan hopen dat ze in de UK iets slimmer zijn.

Neen, kwam altijd een foutmelding op zoals bij @Wulf OSB
Idem hier! Eerst uren in een queue zonder nummer (lees: aanschuiven om te mogen aanschuiven)
daarna 1 keer binnen geraakt voor Wembley maar enkel dynamic staanplaatsen te krijgen voor 350 pond en al de rest foutmeldingen etc.

Classic ticketmaster dus. Hopen dat ze de smaak te pakken hebben en in '26 gewoon naar TW Classic komen.

:laugh:

Dit is nu toch de meest safe b2b set ooit? Die twee spelen toch al quasi hetzelfde (change my mind).

Nu goed, misschien als dit een succes wordt kan het op termijn uitgroeien tot een terugkeer van ILoveTechno. Zou ik eigenlijk wel nog tof vinden als de lineup wat divers is en er wordt gespreid over verschillende zalen. Goede herinneringen aan de keren dat ik ben geweest (laaaang geleden).

misschien als dit een succes wordt kan het op termijn uitgroeien tot een terugkeer van ILoveTechno

Of een festival/party concept georiënteerd en gefocust op de elektronische genres, in het buitenland zie je vaak de waanzinnigste affiches maar hier in belgie zie dat veel minder. Sure PKP en Dour doen hun best maar het is gerommel in de marge. TML daar lijkt muziek haast bijzaak geworden.

Dit is nu toch de meest safe b2b set ooit? Die twee spelen toch al quasi hetzelfde (change my mind).

Nu goed, misschien als dit een succes wordt kan het op termijn uitgroeien tot een terugkeer van ILoveTechno. Zou ik eigenlijk wel nog tof vinden als de lineup wat divers is en er wordt gespreid over verschillende zalen. Goede herinneringen aan de keren dat ik ben geweest (laaaang geleden).
Check eens de lineup van Abrupt in Brussel, niet hetzelfde maar muzikaal wel een topper.

Ik zit momenteel in Turijn en hier heb je dit bv.: https://clubtoclub.it/event/c2cfestival-2024/

Geen flauw idee wie deze mensen zijn

Ik denk dat de kinderen links en rechts op de foto zopas het nieuws vernomen hebben

694

Terug
Bovenaan