Muzieknieuws

Same. Wie zou de volgende zijn?
We zullen voor 2026 een poll maken met de gegeerde. Iedereen mag dan natuurlijke van ouderdom, en een wildcard stemmen.

2026, Bruce Springsteen & euhm.. Questlove van The Roots die met zijn haar tussen de metro verzeild geraakt.

Als ze dit deftig doen kan het wel interessant worden.
Ik gok dat dit gewoon geëxploiteerd word om opkomende artiesten nog meer uit te hollen en minder uit te betalen. Niet moeilijk om zelfs nummers die niets met elkaar hebben te maken te linken.

We zullen voor 2026 een poll maken met de gegeerde. Iedereen mag dan natuurlijke van ouderdom, en een wildcard stemmen.

2026, Bruce Springsteen & euhm.. Questlove van The Roots die met zijn haar tussen de metro verzeild geraakt.

Ik gok dat dit gewoon geëxploiteerd word om opkomende artiesten nog meer uit te hollen en minder uit te betalen. Niet moeilijk om zelfs nummers die niets met elkaar hebben te maken te linken.
Natuurlijk: Bob Dylan
Wildcard: Kanye

Mijn wildcard is Josh Homme!

Širom live was buitenaards. :drool: Ik denk dat ze met drie makkelijk twintig instrumenten hebben bespeeld over 4 nummers tijd. Waaronder een paar kookpotten. Wat. Een. Band.

En het is weer zover (en in zijn geval net extra verdrietig in deze periode) :( :

Bekend van vooral de kerstsingle, maar had zeker en vast nog meer te bieden dan dat, zoals:

RIP

Terug
Bovenaan