Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
13 minuten wachten, denkende elk moment gaan ze de stopsound van een plaat gebruiken, en Splack Pack's originele hit inbrengen om de nogal serieus benauwde toon wat los te wringen. Helaas.
Resoneert alleszins met mijn onverholen afkeer van bewerkte (d.m.v. pitchcorrection e.a.) "live"-muziek![]()

![]()
![]()
Alweer een parel van het internet die dreigt vernaait te worden door een big tech firma.
Same. Wie zou de volgende zijn?Ik krijg toch altijd een halve attack als iemand in dit topic post, denkende dat er weer ene is doodgegaan.
We zullen voor 2026 een poll maken met de gegeerde. Iedereen mag dan natuurlijke van ouderdom, en een wildcard stemmen.Same. Wie zou de volgende zijn?
Ik gok dat dit gewoon geëxploiteerd word om opkomende artiesten nog meer uit te hollen en minder uit te betalen. Niet moeilijk om zelfs nummers die niets met elkaar hebben te maken te linken.![]()
Spotlighting the people, connections, and stories behind your music – Spotify for Artists
Expanded Song Credits, SongDNA, About the songartists.spotify.com
Als ze dit deftig doen kan het wel interessant worden.
Natuurlijk: Bob DylanWe zullen voor 2026 een poll maken met de gegeerde. Iedereen mag dan natuurlijke van ouderdom, en een wildcard stemmen.
2026, Bruce Springsteen & euhm.. Questlove van The Roots die met zijn haar tussen de metro verzeild geraakt.
Ik gok dat dit gewoon geëxploiteerd word om opkomende artiesten nog meer uit te hollen en minder uit te betalen. Niet moeilijk om zelfs nummers die niets met elkaar hebben te maken te linken.
Dat is je wishlist of?Natuurlijk: Bob Dylan
Wildcard: Kanye

Mijn wildcard is Josh Homme!We zullen voor 2026 een poll maken met de gegeerde. Iedereen mag dan natuurlijke van ouderdom, en een wildcard stemmen.
2026, Bruce Springsteen & euhm.. Questlove van The Roots die met zijn haar tussen de metro verzeild geraakt.
Ik gok dat dit gewoon geëxploiteerd word om opkomende artiesten nog meer uit te hollen en minder uit te betalen. Niet moeilijk om zelfs nummers die niets met elkaar hebben te maken te linken.
:
Perry Bamonte van The Cure overleden. Tour volgende zomer gaat nog door

Yup morgen 10 jaar zonder Lemmy, Ace of Spades extra luidHet lijkt een soort morbide eindejaars traditie om een muziek-legende op te offeren tussen kerst en nieuwjaar.![]()
oor.nl