Avondland
Well-known member
Ideaal op broeierige dagen!Klinkt als een interessant achtergrond-album!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal op broeierige dagen!Klinkt als een interessant achtergrond-album!
Tijdens de afkoel-fase vind ik het anders ook best goed.Ideaal op broeierige dagen!

Wel, het is inderdaad geen hapklare plaat ook al klinkt het aanvankelijk zo. Zou ik live wel zeer graag willen ondergaan.Tijdens de afkoel-fase vind ik het anders ook best goed.
Heeft deze band enkel instrumentale albums?
EDIT: moet wel zeggen dat ik het na een tijdje te zwaarmoedig en eentonig vind...
Live lijkt me dat dan weer iets totaal anders ja.Wel, het is inderdaad geen hapklare plaat ook al klinkt het aanvankelijk zo. Zou ik live wel zeer graag willen ondergaan.
HUGE fan. Deze en Hex, or Printing in the Infernal Method zijn mijn favoriete Earth platen
מהאכל יצא מאכל
ומעז יצא מתוקOut of the eater came something to eat,
And out of the strong came something sweet.
En Earth2, nee?HUGE fan. Deze en Hex, or Printing in the Infernal Method zijn mijn favoriete Earth platen
Is dat dat een van hun noisy albums? Ik ben een tijd geleden door hun discografie gegaan en heb die albums uit mijn luisterlijst gefilterd...
Cool! Ben nu aan het luisteren. Klinkt als vrolijke psychedelische rock.Dank u Youtube dat uw algoritmes tot deze prachtige psychplaat hebben gebracht. Eentje die @FuseTea wellicht ook kan appreciëren. Miauwkes!