Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word, beste Queennummer voor mij. Wanneer ze er terug invliegen na die vocal interlude... Da's heavy fucking metalQueen - A Night At The Opera (album)
In een ideale wereld was/is The Prophet's Song altijd nummer 1 in die jaarlijkse lijstjes.
De melodie mij altijd denken aan deze prachtige klassieker die gerust een pak hoger in de typische eindejaarslijsten mag staan wat mij betreftTijd voor nog eens wat Franse chansons:
De begintonen hebben er wel wat van weg jaDe melodie mij altijd denken aan deze prachtige klassieker die gerust een pak hoger in de typische eindejaarslijsten mag staan wat mij betreft
Toen ik dit voor het eerst hoorde dacht ik eerst zelfs dat het Je t'aime moi non plus was.
Af en toe is wat power ook niet slecht. Wat dan ook weer ironisch is, gezien de lyrics.Klinkt heel goed ja. Doet me bij momenten idd wat denken aan Echoes en Time van Pink Floyd. En geproduceerd door Conny Plank zie ikHarlis - Bells of Bothfeld
Instrumentaal en melancholisch klinkend.
Het "sparkle"geluid op het einde...
Aangezien @Deckard af en toe naar Pink Floyd luistert, is dit misschien iets voor hem? (Volgens mijn vriend heeft het er veel van weg.)
.Echoes is mijn favoriete Floyd track!Klinkt heel goed ja. Doet me bij momenten idd wat denken aan Echoes en Time van Pink Floyd. En geproduceerd door Conny Plank zie ik.
Merci voor de aanrader want had er nog nooit van gehoord!