Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We zijn al 600 albums en vinyl verder
Ja, ik kan snel muziek luisteren als ik selecties moet maken
Het meeste van de echt hele oldschool skip ik ook, tenzij ik eens een klassiekertje tegenkom ofcours.
Ik heb het vliegend schijt aan jump up, maar den Hazard komt daar mee weg.

Wij gaan zeker wat zweet ooit hebben uitgewisseld Pol.

Helaas met een MC die ik op die moment uit de grond van mijn hart dood wou. Ben het ook in het midden van die set afgebold.
maar maakt ook foorharde platen:
)
. Als ge hem ergens live kunt gaan zien, gewoon doen, en vergeet mij geen PM te sturen zodat ik mee kan 
ik was daar toen echt ni goed van als dat optreden gedaan was. Ik zou men kleine teen geven om dat eerste optreden nog eens mee te maken eigenlijk
Qua live performance is dat denk ik wel 1 van de meest impressive artists dat ik al aan het werk gezien heb. En plus al een keertje een biertje of 5 mee gedronken en jointje of 2 mee gerookt
Timeless legend.
Dat is legit mijn favoriete dnb artist allertijden, zowel productiegewijs als live ". Niet 1 van m'n favo's zoals ik altijd zeg 

De passie (en heimwee?) naar live optredens druipen er vanaf @PolletPoulet_OG
Dub FX morgen eens hard knallen hier, maar die is al eens in de suggesties gepasseerd en goed bevonden.

Ooit ontdekt op YT en speelt hier nog herhaaldelijk, fijn nummer.Ook een pareltje:
. Ik bewonder de passie wel !! Dat krijgt altijd de facto een @PolletPoulet_OG, gij kunt veel typen over muziek dat mij allemaal hetzelfde klinkt. Ik bewonder de passie wel !! Dat krijgt altijd de facto een
van mij, en ik lees er wel degelijk (snel) door.

Ik hoor waarschijnlijk geen verschil tussen techno, dnb, edm,...Dan ben ik eens benieuwd wat ge van schranz techno vindt
Als ik dat opzette roepte mijn moeder vroeger: "ZET DIE MUSIQUE DE FOU AF"
![]()

Ge hebt geluk dat ik geen mod ben of ge had een ban aan uw been om dat laatste in het rood te vermelden, laat staan om dat in het lijstje te zetten met die andere twee genres. Dat was direct ne permaIk hoor waarschijnlijk geen verschil tussen techno, dnb, edm,...![]()

nog nooit (van) gehoord.