Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar speelde de bassist van Tool eerst in Peach (hierboven dus). Geen "top"album, maar wel leuk en stevig.Tool - Fear Inoculum (album)
7empest blijft bij elke luisterbeurt.

)Zalige band toch. Nija is de beste plaat van vorig jaar
Maar zelfs de hits blijven niet plakken.R.E.M kan ik wel appreciëren.
De meeste hits dan toch want buiten dat ken ik er ook niet veel van om eerlijk te zijn.
Drive is toch topnummer imo.
Over Arcade Fire,is idd totaal overroepen band.
Iets bepalen betekent nog niet dat het goed is hé.Arcade Fire heeft met Funeral de gitaarpop van de volgende 10 jaar bepaald. Overroepen? Nope.
Coldplay is Arcade Fire minus de indiesound.Iets bepalen betekent nog niet dat het goed is hé.
Welke gitaarpop van de volgende 10 jaar (tussen 2004 en 2014) bepaald?
Daarnaast is dat geen argument tegen dat alles na Funeral zeker overroepen is.

)

Met overroepen bedoelde ik dat ze veel meer credit krijgen dan ze verdienen naargelang de kwaliteit van hun muziek.Coldplay is Arcade Fire minus de indiesound.
Eigenlijk heeft Arcade Fire het 'oooooooh oooh ooooh' meezingen terug naar de mainstream gebracht. Zowat het geluid dat overal is teruggekeerd in de hitlijsten.
Ik ben de laatste die invloedrijk ga bestempelen als goed, smaken verschillen. Maar niet beseffen dat AF zijn waarde als band heeft is veel te kort door de bocht.
Hun debuut, Neon Bible en The Suburbs zijn alledrie degelijke albums. Daarna ging het bergaf. En idd, heerlijke liveband. Ben fan geworden door ze live te zien, de klik is toen pas gekomen.
Ja, niemand zal betwisten dat Black Sabbath meer invloed heeft gehad op de muziekindustrie dan Arcade Fire, maar waar het om gaat is of het muziekgenre of de muziek zelf je ligt. Velen zullen de voorkeur dan geven aan Arcade Fire in plaats van Black Sabbath. Zelf ligt Black Sabbath me meer dan Arcade Fire, maar dat zijn persoonlijke meningen.Met overroepen bedoelde ik dat ze veel meer credit krijgen dan ze verdienen naargelang de kwaliteit van hun muziek.
Mja die mening is natuurlijk persoonlijk.
Er zijn er hier ook die Black Sabbath en Ozzy "overroepen" vinden,die hebben ook hun invloed gehad en stonden mee aan de wieg van een "nieuw" genre.
Die hebben meer invloed gehad dan AF ooit zal hebben.
Evenzeer kort door de bocht of evenzeer een persoonlijke mening.
Bon wou er geen discussie over starten.
Reflektor heeft leuke nummers maar vind ik al een pak minder consistent dan de voorgaande albums. Ik had trouwens hetzelfde met The Suburbs, die moest wat groeien maar die is uiteindelijk ook in mijn platenkast beland.Door heel de discussie hier voor het eerst sinds lang Funeral en Neon Bible nog eens opgelegd. De eerste vind ik nog altijd fantastisch, Neon Bible is “gewoon” een goeie plaat. Oorspronkelijk vond ik The Suburbs ook een lichte teleurstelling maar ik ben die plaat steeds meer beginnen appreciëren met ouder worden en heb ‘m nu zelfs in mijn platenkast staan.
@Kid_C geen fan van Reflektor? Vond die ook nog goed, Everything Now vond ik wel dramatisch…