Naar welke muziek luister je nu?

Op een druildag gaat een legende van ons heen... Hij stak nog liever zijn studio in de fik dan te plooien voor de Jamaicaanse maffia.
RIP Lee Scratch Perry

Dacht altijd dat George Michael die van Arrested Development was. Anyway, volgende week wellicht weer een teleurstellende blockhead album, maar de remixen die em nu brengt zijn wel nice.

Dit weekend was er TRAX-festival in Roeselare. Heel wat nieuwe groepen leren kennen (ik luister geen radio) en ben aan het nagenieten... Goldband is een topper! :music:

En de Ertebrekers en de Dolfijntjes is pure ambiance :love:

Topalbum inderdaad. Heerlijke flow. Ik vind het echt zalig om hier naar te luisteren. Eerste keer dat ik het opleg.

Ook top. En het album uit 1994 is dat ook. Low ligt me wel.

En ook dit was erg goed.

Lang geleden dat ik deze nog eens heb opgezet.

Appreciatie voor Black Saint & The Sinner Lady is altijd welgekomen.

Arcade Fire is een band die me nauw aan het hart ligt, toch alles tot aan Reflektor. The Suburbs is een geweldige rockplaat, uiteraard heel geïnspireerd door Springsteen. Neon Bible heeft zijn gebreken, maar is in al zijn bombast en barokkigheid voor mij nog altijd een topplaat. Ocean of Noise, fantastisch nummer. Over Funeral is al alles gezegd. Reflektor wordt geholpen door de hand van James Murphy achter de schermen om die plaat toch van wat groove te voorzien. Alles erna is pure drek, jammer jammer jammer...

Lang geleden dat ik deze nog eens heb opgezet.

Appreciatie voor Black Saint & The Sinner Lady is altijd welgekomen.

Arcade Fire is een band die me nauw aan het hart ligt, toch alles tot aan Reflektor. The Suburbs is een geweldige rockplaat, uiteraard heel geïnspireerd door Springsteen. Neon Bible heeft zijn gebreken, maar is in al zijn bombast en barokkigheid voor mij nog altijd een topplaat. Ocean of Noise, fantastisch nummer. Over Funeral is al alles gezegd. Reflektor wordt geholpen door de hand van James Murphy achter de schermen om die plaat toch van wat groove te voorzien. Alles erna is pure drek, jammer jammer jammer...
Reflektor is voor mij hun beste werk, eigenlijk het enige album waar ik nog van begin tot einde geniet. Het heeft alle hipster energie van hun vorige albums maar is ook groovy to boot. Uitstekende plaat. Everything Now heeft een catchy nummer of twee, maar ik luister er niet meer graag naar. Zwak album, maar drek vind ik het ook niet.

En appreciatie voor anything Mingus is welkom!

Terug
Bovenaan